کد خبر: ۱۰۴۴۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۳ دی ۱۳۹۱

سخنگوی جبهه پایداری گفت: کسانی که از برکت حماسه بیست و دوم خرداد 88 در مناصب قرار گرفتند و فرصت حاشیه‌سازی پیدا کردند، اگر منکر فتنه و به دنبال جذب آرای خاکستری باشند، قطعا با بی اعتنایی مردم روبرو خواهند شد.

به گزارش رجانيوز، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری اظهار داشت: همانگونه که امام راحل رضوان الله تعالی علیه سال‌ها پیش فرمودند مسئله انتخابات یک امتحان الهی است که مدعیان را از پیروان حقیقی انقلاب اسلامی جدا می‌کند.

لنکرانی كه با فارس گفتگو مي‌كرد ادامه داد: در حالی که ماه‌ها تا برگزاری انتخابات زمان مانده و رهبري انقلاب صراحتاً از ورود مصداقی نهی فرموده‌اند اما می‌بینیم که افراد و گروه‌ها برخلاف این رهنمود اقدام می‌کنند.

فعالیت انتخاباتی با پرچم دولتی بر خلاف مصالح کشور است

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه به اعتقاد جبهه پایداری این ایام باید با خدمت بیشتر در قوای سه‌گانه و همدلی زینت یابند نه با رقابت های انتخاباتی، تصریح کرد: اگر آنچنان که برخی از جراید به ویژه نشریه وابسته به جریان حاشیه ساز دولت این روزها در خصوص عزم وابستگان به دولت برای حضور در عرصه انتخاباتی با پرچم دولتی اعلام می‌کند صحیح باشد، قطعاً بر خلاف مصالح کشور و از مصادیق فرصت سوزی خدمت است.

وی گفت: البته همه می‌توانند در چارچوب قانون داوطلب شوند و یا داوطلب معرفی کنند اما واضح است که احدی حق ندارد از بیت‌المال چه در قوه مجریه چه در سایر قوا یا سایر بخش های عمومی نظیر مدیریت شهری برای این امر هزینه کند.

مواضع برخی افراد در فتنه 88 قابل مقایسه نیست

لنکرانی با تاکید بر اینکه ارزیابی ما از شخصیت‌ها بر اساس عملکردها و تطبیق آنها به معیارهاست، افزود: معلوم است که شخصیت‌های ارزنده‌ای که در جریان فتنه ، مردانه به میدان آمده و در دفاع از انقلاب اسلامی کوشیدند  با آنان که هنوز بعد از سه سال از اطلاق عنوان فتنه بر حوادث سال 88 طفره می‌روند و با بازی کلامی مبنای حماسه نهم دی را که پیوند عاشقانه و در عین حال عارفانه امت با رهبری انقلاب بود به حاشیه می‌رانند، قابل مقایسه نیستند.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: این سوء سابقه برای همه کسانی که در روشنگری در زمان فتنه کم گذاشتند و یا حتی خود بر ابهامات افزودند تا قیامت خواهد ماند. 

کسانی که برای جذب آرای خاکستری طنازی سیاسی می‌کنند با بی اعتنایی روبرو می‌شوند

وی اظهار داشت: کسانی که از برکت حماسه بیست و دوم خرداد 88 و پایمردی رهبری و مردم در مناصب قرار گرفتند و فرصت پیدا کردند که حاشیه سازی کنند ، اگر منکر فتنه و فتنه‌گر می‌شوند و به خیال جذب آرای خاکستری طنازی سیاسی می‌کنند ، قطعا با بی اعتنایی مردم روبرو خواهند شد.

لنکرانی همکاری با این گروه حاشیه ساز که با تفکرات انحرافی خود بقای در قدرت به هر قیمتی را دنبال می‌کنند و در این راه حتی تا مذاکره با دشمنان این ملت چه فتنه‌گران و چه پشتیبانان داخلی و خارجی آنها پیش رفته اند را خط قرمز جبهه پایداری خواند و گفت: تخطی از این امر از سوی هر کسی که باشد با طرد همراه خواهد بود .  

سخنگوی جبهه پایداری در عین حال اضافه کرد: البته عملکردهای خوب به معنای اصلح بودن برای همه مناصب نیست و در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به موقع و با توجه به شاخص‌هایی که رهبر انقلاب بیان خواهند فرمود جبهه پایداری اعلام نظر می‌کند.

نباید ابتدا مصادیق تعیین و بعد قواره برای آنها دوخته شود

وی در پایان تصریح کرد: جبهه پایداری معتقد است که ائتلاف‌های افراد حتی اگر با نیت خدمت هم انجام شده باشد برخلاف نهی معرفی مصداقی است و راه درست، تلاش برای یافتن مبانی مشترک و سپس تطبیق بر مصادیق است نه اینکه از ابتدا مصادیق تعیین و بعد قواره برای آنها دوخته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها