کد خبر: ۱۰۴۷۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۱۵ دی ۱۳۹۱
فوتبال ملی - کارلوس کروش که برای تماشای بازی های اشکان دژاگه و دیدار با آلکس فرگوسن به انگلستان سفر کرده، جدیدترین حرف‌هایش درباره فوتبال ایران را به شبکه بی بی سی گفته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش در هتل محل اقامتش در لندن در گفت و گویی با بی بی سی درباره مسائلی حرف زده که تیم ملی را به چالش کشیده است. سرمربی تیم ملی که تیمش شرایط چندان موفقی ندارد درباره شرایط تیم ایران می گوید:« می توانستیم نتایج بهتری را از بازی های قبلی مان بگیریم و حالا در آستانه صعود به جام جهانی باشیم اما الان مسیرمان سخت شده و توفانی سخت را برای رسیدن به برزیل پیش رو داریم. البته در این راه مشکلات مختلفی داشتیم. من نمی خواهم توجیه کنم اما مثلا برای بازی با لبنام ، 8 یار اصلی تیم مان همراه ما نبودند. آن روز و با همه این مشکلات باید لبنان را می بردیم تا شانس صعود مستقیم مان به جام جهانی را بیشتر کنیم. باخت به لبنان شکستی خیلی تلخ بود برای ما .»
او در ادامه این روند ناکامی ها را تشریح می کند و این اتفاق را با ناکامی های پرسپولیس گره می زند. تیمی که بیشترین تعداد ملی پوشان را دارد و بازیکنانش یک نیم فصل ناکام را با مانوئل ژوزه ، هموطن و بزرگترین دشمن کارلوس کروش روی کره زمین سپری کرده اند؛«پرسپولیس تیمی است که در ابتدای فصل با صرف هزینه های سنگین بهترین بازیکنان فوتبال ایران را به خدمت گرفت اما نتوانست از آنها کارایی لازم را داشته باشد و به همین خاطر این تیم افت کرد و به دنبال آن بازیکنانش هم دچار افت شدند. به عنوان مثال در خط حمله ما سه بازیکن تاثیر گذار به نام های علی کریمی، کریم انصاریفرد و محمد قاضی از تیم پرسپولیس بودند که در این تیم نتوانستند شرایط ایده الی داشته باشند و طبیعتا برای تیم ملی هم نمی توانستند کارایی که مد نظر ما بود را به اجرا درآورند. من هم که عصای معجزه آسا ندارم که بازیکن بسازم. ما در تیم ملی از همین بازیکنان باشگاهی استفاده می کنیم.»
سرمربی تیم ملی البته هنوز هم به صعود امیدوار است. او می خواهد در برزیل حاضر باشد و می گوید:« من برای رسیدن به جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران را انتخاب کرده ام و امیدوارم در آینده بتوانیم با پیروزی در دیدارهای باقی مانده جواز حضور در رقابت های برزیل را بدست آوریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها