کد خبر: ۱۰۶۰۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۰ دی ۱۳۹۱
نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران و تلاش بی وقفه اصلاح طلبان بدون کوچکترین توجهی به سران فتنه یکی از اصلی تریم دلائل دست و پا زدن فرزندان موسوی و کروبی برای دوباره مطرح کردن این دو و ...
به گزارش 598 به نقل از صراط ؛ بعد از وقابع تلخی که در ماه های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در کشور به وقوع پیوست، آخرین صحنه بازی فتنه گران ظهر عاشورای همان سال بود که دیگر کاسه صبر مردم لبریز شد و نسخنه فتنه گران را در 9دی ماه 88 در هم پیچیدند.
اما انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رافت اسلامی و نظر به محاکمه خیابانی موسوی و کروبی ، که در 9 دی ماه توسط مردم برگزار شد، تصمیم گرفت مجازات آنها را به حداقل برساند و تنها به حصر خانگی آنها بسنده کرد.



البته ناگفته نماند در مدتی که موسوی و کروبی در این شرایط قرار داشتند، اخبار و تصاویری مبنی بر سفر آنها به برخی شهرهای خوش و آب و هوا و برقرار بودن برنامه های تفریحیشان بگوش می رسید که در اینجا مجالی برای پرداختن به آن نیست.
اما در چنین شرایطی سایت های ضد انقلاب خبر دادند فرزندان سران فتنه 88 در بیانیه ای مشترک از نظام طلبکار شده اند و بدون توجه به اینکه موسوی و کروبی در ایام پس از انتخابات کشور را دچار چه هزینه های سنگینی کرده اند دوباره بر توهم تقلب در انتخابات تاکید کرده و در خصوص وضعیت پدرانشان نظام را مورد تهدید! قرار داده اند.
فرزندان شیخ مهدی کروبی و میرحسین موسوی در ابتدای این بیانیه آورده اند: "پس از گذشت ۴۳ ماه از انتخابات مهندسی شده دوره دهم و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مقامات رسمی کشور بدون توجه به وضعیت اسفبار داخلی و بین المللی ناشی از سیاست های غلط چند سال گذشته و نیز برای سرپوش گذاشتن بر فساد حاکم، هنوز از فتنه می گویند و در این مسیر با بهره گیری از بی هویت های آلوده و فاسد در تریبون های مختلف بویژه صدا و سیمای انحصاری، مطبوعات و سایت های رسمی و غیر رسمی که از بیت المال ارتزاق می کنند همچنان به تهدید و ایراد تهمت های ناروا نسبت به آقایان کروبی و موسوی و مردم معترض و همراهان آنان ادامه می دهند."
در ادامه این بیانیه سراسر تهمت که خود سندی دال بر جولان خانواده های سران فتنه 88 در کشور است، فرزندان این دو فتنه گر گفته اند: "۲۳ ماه است که آقای موسوی و خانم رهنورد در منزل خود و آقای کروبی در مکانی که مقامات امنیتی برای آنها تعیین کرده اند، بدون طی کردن مراحل قانونی و بی دلیل زندانی می باشند."
خانواده سران فتنه 88 با لحنی طلبکارانه ادامه دادند: "ما اعضای خانواده آقای کروبی، آقای موسوی و خانم رهنورد قاطعانه اعلام می کنیم که مقامات عالی حکومت باید در اسرع وقت نقض حقوق قانونی و انسانی آنها را متوقف کنند. ما مصرانه خواهان آن هستیم که فرصتی فراهم گردد تا این عزیزان از ظلم رفته بر آنها و حجم انبوه اتهام ها، دستگیری بی مورد و خشونت رفته برخود، خانواده و تمام دوستدارانشان به پیشگاه مردم شریف و دلیر ایران شکایت کنند."
البته نوگلان سران فتنه به این نکته اشاره نکردند که خشونت های وارد شده بر کروبی و یا میرحسین از چه نوع بوده و اساسا توسط چه کسانی صورت گرفته است؟

فرزندان دو کاندیدای ورشکسته انتخابات دهم ریاست جمهوری در بند پایانی عریضه مضحک شان با خط و نشان برای نظام مبنی بر آزادی بی قید و شرط سران فتنه تاکید کردند: "ملاقات با افراد خانواده باید با همه آنها به صورت منظم و در محیط آرام و بدور از رفتارهای گزینشی صورت گیرد. مقامات عالی کشورباید تکلیف پرونده عزیزان ما را در اسرع وقت مشخص کنند و بعد از نزدیک به دوسال زندان غیر قانونی انها را فورا و بدون طرح هر گونه بهانه واهی ازاد کنند."
اما در تشریح این دستونشته بی اساس فرزندان موسوی و کروبی که بخوبی یادآور ادبیات نابخردانه سران فتنه در سال 88 بود، بدون اینکه لازم باشد هیچگونه توضیحی در خصوص صحت مطالب آنها ارائه کرد، باید از آنها پرسید با توجه به خواسته مردم ایران -اعم از آنهایی که به این دو فتنه گر رای داده و یا نداده بودند- در حماسه 9 دی مبنی بر اعدام محرکان هتک حرمت ظهر عاشورا و وقایع پس از انتخابات و رافت اسلامی نظام در برخورد با سران فتنه، چگونه به خود اجازه می دهید اینگونه در برابر نظام زبان درازی کنید؟ و برای دستگاه قضایی خط و نشان بکشید؟

بی شک نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران و تلاش بی وقفه اصلاح طلبان بدون کوچکترین توجهی به سران فتنه یکی از اصلی تریم دلائل دست و پا زدن فرزندان موسوی و کروبی برای دوباره مطرح کردن این دو و ایجاد جو سازی و حمله علیه جمهوری اسلامی است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۲۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۱۹۵
۲۳۲
يك بار هم ميشد بهشون فرصت داد توضيح بدهن جرا يك طرفو قضاوت ميكنين خجالت داره فكراون دنيا هم باشين..
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
سلام. بهترین توضیح برای آقایون، بیانیه ها و رفتارهای غیر قانونیشون بود که مثل لکه سیاهی تو کارنامشون هست. وقتی مردم عادی و بچه های بسیجی و زن و بچه مردم و نیروهای انتظامی کشته می شدند هم اینقدر به فکر اون دنیا بودید؟ کدوم دنیا دقیقا مد نظرتونه؟ همون دنیایی که توش با کفش نماز می خونند؟ دختر و پسر در کنار هم؟ با بطری های آب معدنی، اونم توی ماه رمضون؟ این حصر که با رافت اسلامی برای سران فتنه در نظر گرفته شده، ولی فرزندان حضرت رسول (ص) نتیجه کف و سوت های عاشورا رو ایشالا آخرت می گذارند کف دست آقایون... والسلام علی من التبع الهدی
morad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۲۷۰
۲۰۳
در حقیقت این ها از مردم شاکی هستند چرا که در روز 9 دی تودهنی محکمی خوردند که باور نمیکردند. با توجه به خیانتی که پدرانشان کردند چگونه مظلوم نمایی میکنند و باز هم می گویند آزادی نیست ؟
پاسخ
سولاويسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۲۳۲
۱۲۲
اگر اين دوسفيه را در همان زماني كه فتنه كردند مثل مردم عادي مجازات مي كردند حالا نوگلانشان مدعي وطلبكار نمي شدند !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
بی محلی به اینا بدترین تنبیه براشون است..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۶۷
۹
جهل مركب
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۳۴
۵
نفهمید یم اینها که رای زیادی در همین مملکت از همین مردم گرفته اند نبایستی همین افرادبفهمندبه شخصی که رای داده اندجه کناهی دارند وچه طرز تفکری دارند به این که نمیشود هر کس هر تریبون دراختیارش قرار گرفت هرانگی بزند یک تریبون دراختیار شان قرار دهیم ونترسیم از واقیعت این یعنی ازادی
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۵۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۱۴۴
۵۷
اگه حکم اعلام میشد حالا زبونشون انقد دراز نمیشد
حالا اگه اگه کس دیگه ای بود همین حکم میدادین!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۲۱۶
۶۳
ولشون کنید خوش باشن و پشت سر هم بیانیه بدن !
کی دیگه برای اینا ارزش قائله !
حضور مردم در 9دی باعث شد بابا و مامانا شون ساکت بشن حالا بچه هاشون دنبال بازار گرمی هستن..
پاسخ
ناشناس
POLAND
۰۸:۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۰
۰
شما که مثبت ومنفیارو خودتون می دین مریض هستین مردم رو سرکار می ذارین؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۰
۱
جوابشان را در 9دی گرفته اندو توسط مردم محاکمه شده اند(والسلام )
پاسخ
کبوتر سفید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۲۱
۶
اون ها که پدران وبزرگان اینها بودند این طور کار کردند دیگه توقعی از نوگلان انها نباید داشت
پاسخ
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۰
۷
نمیدونم چیز! یه کسی یه چیزی در مورد یه چیزی گفت. اما نفهمیدم که چیز آخه چیز شد!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۵
۶
...!!! اتفاق در هتل کویت تشریف دارند!!! اصولا ملاطفت و نواژش حاکمیت باعث لگد پرانی اولاد ایشان شده.....بقول ما لرستانیها: از بز چه زاید، تیتی(بزغاله)!!!
اینها هم روش باباجونشون درصدرو اطلاعیه و بیانه و دعوت به اغتشاشو در پیش دارند که البته کاری از پیش نبرند!!!
...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۲
۳
آنکه از دنیا باخته و به آسمان راه نیافته/ گرذدن کشی می کند که چه جهانیست ناساخته/

ببحشید بی ادبی نباشد.....
تف به این رویشان....
پاسخ
حامد 2819
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۲
به نظرتون موشوی بد بود کسی که بهترین امارها رو در موقع نخست وزیریش در مورد تورم داشت اون هر چی بود یا نبود به اصل انقلاب متعهد بود فقط با شرایط حاکم مخالف بود تاریخ مشخص میکند اقای خامنه ای باید با روش پیامبر گونه انها را عفو کندچون اصل انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند اتفاقات را نباید به پای انها نوشت اگر کار انهاست سریعا اعدام کنید اما اگر که نه پس ازادشان کنید بعد از انتخابات انها ازاد خواهند شد شک نداشته باشید
پاسخ
عباس شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
ببخشید اینکه موسوی اصل انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند جک جدید بود؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۰
۱
انکس که نداند که نداند که نداند / در جهل مرکب ابد الدهر بماند اقازاده ها چون تو ناز و نعمت بزرگ شدن طول می کشه به سختی عادت کنن؛ یادشون نره که چه خانواده هایی رو از هم پاشوندن....وسلام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۰
۰
هرکس بودن یه غلطی کردن یا نکردن کسانیکه چیزی حالیشون هست بار افت اسلامی با اونا برخورد بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۰
۲
خائنین عاشوراوامام حسین (ع)چه فرزندانی تربیت کرده اندمعلوم است کسی که پدرش دینش رابفروشد خودش چگونه خواهد بودلعنت الله علی القوم الظالمین
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۰
۲
از کوزه همان برون تراود که در اوست
پاسخ
يك وكيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۲
۰
بنام خدا
سلام بر هموطنان مومن
كار قانوني هم خوب و هم لازم است!
واقعا در قانون ما اينچنين حصري تعريف نشده است.لازم بود و هست اين افراد محاكمه شوند و اگر جرمي دارند محكوم و گرنه ازاد شوند.هيچ كس و هيچكس حق ندارد خلاف قانون كند...
فرياد امام هنوز هم بلند است:احدي حق ندارد از قانون تخطي كند
يا حق
پاسخ
طوفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۴
۰
اگر حاکمیت نمیترسد بگذارد این دو نفر ازادانه از خودشان دفاع کنند اصلا انها رو محاکمه کنیدتا جرمشان برای دنیامعلوم شود.اینکه انها دربند باشند وشما هرچه دلتان میخواد به انها نسبت میدهید نشانه شجاعت وقدرت شماست!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۱
افراد بي گناهي كه بي دليل درجريان فتنه گشته شدند مقصر انها موسوي وكروبي هست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها