کد خبر: ۱۰۷۱۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۷ دی ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با بلایی که سر رویانیان آورده‌اند فکر نمی‌کنم او به فدراسیون بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در مورد اینکه افراد دیگری هم در فدراسیون حضور دارند که مثل بهروان بازنشسته بوده‌اند گفت:‌ مهمترین مسئله‌ای که مسئولان سازمان بازرسی کشور روی آن تأکید داشتند این بود که افرادی که در بخش اجرایی فعالیت دارند نباید بازنشسته شوند. یکی از بخش‌هایی که در فدراسیون فوتبال اجرایی است، رئیس سازمان لیگ و دیگری رئیس فدراسیون فوتبال است.به همین خاطر روی بهروان تأکید ویژه‌ای است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا آیت‌اللهی بازنشسته است، خاطرنشان کرد: آیت‌اللهی تا سال 93 کارمند وزارت ورزش است و همچنین ایشان در بخش اجرایی فعالیت ندارد به احترام قانون بهروان از سمت خود به خاطر اینکه بازنشسته بود کنار رفت و به دلیل اینکه مجمع معلوم نبود در چه زمانی قرار است برگزار شود، تاج را به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ انتخاب کردیم. سازمان بازرسی کشور روی بازنشسته نبودن افرادی که دارای سمت اجرایی هستند تأکید داشت و به خاطر احترام به قانون تصمیم گرفت که این نقل و انتقال انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد جلسه با کی‌روش و بحث سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ عصر امروز با کی‌روش جلسه‌ای خواهیم داشت و در مورد مسائل تیم ملی صحبت می‌کنیم. در مورد سرپرست نیز در اسرع وقت تصمیم‌گیری می‌کنیم و یک نفر را معرفی خواهیم کرد. معلوم نیست شخص خاصی برای سرپرستی مشخص نشده و هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفتیم. همچنین کادر فنی تیم ملی تحت نظر کی‌روش است و تا ایشان تصمیمی نگیرد تغییراتی نخواهد داشت.

کفاشیان در مورد اینکه آیا قرار است نبی نیز از کار خود کنار برود، اظهار داشت: آقای نبی به کار خود ادامه می‌دهد و قرار نیست تغییرات جدیدی داده شود، دیگر چقدر باید در فدراسیون تغییر ایجاد کرد؟

وی در مورد اینکه مجوز فعالیت خودش نیز یک ساله است و ممکن است دولت مجوز او را به عنوان فرد بازنشسته برای کار تمدید نکند، اظهار داشت: مجوز من از ماه اردیبهشت 91 بوده است و فعلاً‌ کارمان را دنبال می‌کنیم هنوز در این ارتباط صحبتی نشده است.

وی در مورد برگزاری انتخابات زودرس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع باید تشکیل شود تا انتخابات زودرس را برگزار کنیم. خودم و یا نایب‌رئیسم آقای بهروان این کار را انجام خواهیم داد. می‌خواهم فضا را در اختیار مجمع قرار دهیم تا آنها تشخیص دهند اگر نمی‌توانم کمکی کنم شخصی که توانایی بیشتری دارد برای انجام امور کار را در اختیار بگیرد.

کفاشیان در مورد مشکلات مالی تصریح کرد:‌ مشکلات مالی همچنان پابرجاست و متأسفانه جدی‌تر هم شده برای پیشرفت فوتبال به کمک مالی نیاز داریم.

وی در مورد اینکه کاستا مربی تیم ملی بانوان چه زمانی به ایران باز می‌گردد،‌گفت: با ایشان قرارداد بستیم و برای تعطیلات ژانویه به مسافرت رفته بودند. او به زودی به ایران باز می‌گردد.

کفاشیان در مورد اینکه رویانیان استعفاء داده و گفته می‌شود قرار است به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، گفت: مگر آقای رویانیان استعفاء داده‌اند؟ من مشکلی با این قضیه ندارم و آماده‌ام این پست را به ایشان تحویل دهم البته با بلایی که سر ایشان آوردند فکر نمی‌کنم به فدراسیون فوتبال بیاید. کسی که این خرما خورده باشد دیگر میلی به خوردن دوباره آن ندارد.

کفاشیان در مورد اینکه علی‌آبادی در مصاحبه‌ای اعلام کرده در انتخابات دوره اول او در فدراسیون فوتبال نقشی نداشته است، گفت: مطمئناً ایشان در آن انتخابات نقش داشتند. من آن موقع در کمیته المپیک فعالیت داشتم و به من گفتند که برای فدراسیون فوتبال کاندیدا شوم، به دلیل تهدیداتی که برای تعلیق فوتبال ایران وجود داشت ناچار شدم که در انتخابات شرکت کنم و به عنوان رئیس فدراسیون باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اساسنامه کمیته ملی المپیک و خطر تعلیق ورزش ایران گفت: اگر زود این موضوع را پیگیری نکنم مطمئناً خطری ما را تهدید می‌کند با خبر شدم که مثل اینکه امروز اساسنامه را فرستادند و اگر این کار را انجام دهند هرچه زودتر به نتیجه می‌رسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها