کد خبر: ۱۰۷۱۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۷ دی ۱۳۹۱
به گزارش بولتن نیوز شبکه سلطنت طلب «کانال وان» که مدتی نام تلویزیون خود را برای چپاول دلار ایرانیان اروپایی و آمریکایی به «ماهستیم» تغییر داده بود، دیشب به بهانه سالروز محمدرضا پهلوی شاه مخلوع و جنایتکار مجموعه ای از سکه های طلا را به فروش گذاشت. این شبکه تجربه طولانی در فروش سکه و ... داشته و مدیر آن «شهرام همایون» هر از گاهی به بهانه های مختلف اقدام به فروش وسایل و لوازم می کند.
 
سیاست تلویزیون کانال وان با اینکه اساسا در تقابل آشکار با دین اسلام می باشد اما برای فروش «کتاب قرآن» آگهی تجاری پخش می کند! [هرچند که گمان می رود ترجمه قرآن کریم دارای اشکال است]، این شبکه به بهانه های مختلف از تاریخ ایران گرفته تا سلطنت خاندان منحوس پهلوی در ایران سوء استفاده کرده و درآمد حاصل از آن را برای عیش و نوش دست اندرکاران شبکه صرف می کند.
 
گفتنی است مدیر این شبکه، «شهرام همایون» دارای سابقه همکاری با سازمان ساواک بوده و اسنادی دال بر حیف و میل دلارهای ایرانیان آمریکا (که به زعم خود برای آزادی ایران به مدیر شبکه می پرداختند) در لاس و گاس در دست می باشد که چندی پیش صادق صبا وی [شهرام همایون] را به سبب وارد آوردن اتهام (تجاوز جنسی صادق صبا به پونه قدوسی) تهدید به افشاگری در این خصوص کرد./تمام
 
منبع:ماهستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها