کد خبر: ۱۰۷۳۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۸ دی ۱۳۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فتنه‌گران باید از ۹ دی عبرت بگیرند و باید بدانند اگر فتنه جدیدی را آغاز کنند مردم نیز ۹ دی دیگری را خلق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه سومین گردهمایی بزرگ حقوقدانان بسیجی سراسر کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش به دنبال بررسی نقش فقه و حقوق اسلامی در تحولات کشور و تحول در مساله علوم انسانی و به دنبال این است تا از ظرفیت حقوقدانان بسیجی در تحول حقوقی کشور استفاده کند.

کعبی با بیان اینکه نظام اسلامی که میراث فقه اهل بیت و امام راحل بود با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بر مبنای حقوق اسلامی شکل گرفت، تاکید کرد: نقش حقوقدانان در عرصه دفاع حقوقی کشور در مقابل توطئه‌های دشمن موثر است، حقوقدانان در مقابل دست‌اندازی‌های دشمن مخصوصا در زمینه حقوق بشر که حربه سیاسی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است، فعال بودند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات دشمنان دیگر نمی‌توانند فتنه‌ جدیدی را خلق کنند، اظهار داشت: فتنه‌گران باید از 9 دی عبرت بگیرند و باید بدانند اگر فتنه جدیدی را آغاز کنند مردم نیز 9 دی دیگری را خلق می‌کنند.

وی افزود: مردم ایران، ملتی مسلمان و پایبند به ارزش‌های اسلامی و حاضر در صحنه‌ها است و اعتماد کاملی به امام و مقام معظم رهبری دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها