کد خبر: ۱۰۷۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۳۰ دی ۱۳۹۱
شمار «رفتن» های محمد رویانیان در پرسپولیس، از دست همه در رفته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مدیر عامل قرمزها که در طول حضورش روی صندلی مدیریت این باشگاه، بارها و بارها حرف از «خستگی» و «رفتن» زده است، صبح دیروز خبر استفعای خود را از پرسپولیس منتشر کرد و به قدرت نیز، خبر «ماندنش» را به رسانه ها داد. اما این رفت و برگشت های رویانیان به پرسپولیس، تبدیل به یک اتفاق عادی شده است. اما مرور می کنیم تمام این رفت و برگشت ها را.


1- ابتدا روز 21 بهمن حرف از رفتن زد. او گفت از پرسپولیس می رود اما یک روز بعد، در حالی که از راهپیمایی 22 بهمن به خانه بازگشته بود، گفت: «مردم دور من جمع شدند و گفتند در پرسپولیس بمان. من هم گفتم چشم. می مانم و باشگاه تان را درست می کنم.»


2- دو روز بعد خبرگزاری ها به نقل از رویانیان نوشتند: «استعفا دادم و از فوتبال می روم.» این جمله سر و صدای زیادی به راه انداخت اما واکنش رویانیان جالب بود: «این خبر استعفا که گفتم برای زمانی بود که 90 روز از حضورم در فوتبال می گذشت نه امروز! از پرسپولیس نمی روم و کارم را می کنم.»


3- بعد از بازی الاتحاد در لیگ قهرمانان و حذف از آسیا، رویانیان که شاکی به نظر می رسید گفت: «می روم. اگر ببینم بچه ها می خواهند همینطور ادامه بدهند، دلیلی برای ماندن ندارم.»


4- رویانیان در شهریور ماه امسال دوباره حرف از رفتن زد تا به نوعی فشار را از روی خود بردارد: «اگر یک روز برای پرسپولیس مفید نباشم کنار می‌روم. نمی‌خواهم بگویم اکنون حضورم برای پرسپولیس بافایده است اما الان که مانده‌ام تنها به خاطر شرایطی است که وجود دارد و اعتقادی که به ثبات مدیریت دارم باعث شده بمانم. با این حال اکنون هم تمایل دارم که از مدیریت باشگاه کنار بروم.»


5- در مردادماه امسال که دوباره بحث استعفای رویانیان در رسانه ها مطرح شد، او دوباره چنین پاسخی داد: «من استعفایی اعلام نکردم اما خیلی دوست دارم از فوتبال بروم. چون بازی‌های عجیبی را در این فوتبال می‌خوانم و تا الان ندیده بودم من نامه‌ای نوشتم و به پروین گفتم چون می‌خواهم بروم شما بیا امورات را بر عهده بگیر. به پروین گفتم توبیا تا من خیالم راحت بشود. ایشان وقتی این کلمه را شنید و یک نامه را دست من دید غش کرد! البته به هواداران بگویم من مقابل همه چیز مقاومت می‌کنم و تا پای جان می‌ایستم و کوتاه نمی‌آیم. ولی از برخی اتفاقات دلم گرفته. متاسفانه برخی به دنبال توطئه با برخی تیم ها هستند. آن هم به خاطر من رویانیان.»


6- علی فتح الله زاده در آبانماه و پس از دیدار با رویانیان به شوخی گفت: «ایشان می خواست مدیرعامل پرسپولیس را با گارانتی به من بدهد، قبول نکردم!» همین جمله رویانیان را به خشم آورد تا بگوید: «من می روم. به خدا زود از این فوتبال می روم. فقط منتظرم کارهای اقتصادی باشگاه را راست و ریس کنم، آنوقت دیگر نمی مانم. خسته شده ام از این ادبیات. از این گفتمان. نمی توانم در این فوتبال بمانم.»


7- اما آخرین رفت و برگشت رئیس، به دیروز مربوط می شود. صبح خبرگزاری ها به نقل از او زدند: «هم از پرسپولیس استعفا کردم و هم از مدیریت سوخت.» اما دیری نپائید که استعفا از مدیریت باشگاه را پس گرفت و گفت می ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها