کد خبر: ۱۰۷۶۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۳۰ دی ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با اینکه تمام لحظات تلخ و شیرین دربی را دیده ام اما الان هم دوست داشتم در این دربی بازی کنم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علیرضا واحدی نیکبخت درباره حضور درورزشگاه آزادی در مقابل هواداران تیم سابق خود اظهارداشت:پس از گذشت 2 سال و نیم دوباره به آزادی برگشتم. جا دارد از هواداران تشکر کنم زیرا فکرش را هم نمی کردم پس از گذشت این سال ها هواداران باز هم به من اینقدر لطف داشته باشند. وقتی می بینم مردم هنوز من را فراموش نکرده اند انگیزه می گیرم.

 

وی افزود:وقتی تمام حاضرین در استادیوم نام من را فریاد می زدند به یاد خاطراتم در پرسپولیس افتادم. آن لحظه فکر کردم لباس پرسپولیس را بر تن دارم .از تمام این افزاد ممنونم و دست تک تک انها را می بوسم.امروز فهمیدم مردم هم دوست دارند من به روزهای خوبم برگردم.

 

نیکبخت بااشاره به بازگشت خود به لیگ برتر گفت:اگر نیکبخت اکنون دوباره به فوتبال برگشته است این را مدیون تک تک مردم است. هر چه دارم از لطف مردم دارم و ممنونشان هستم.

 

او همچنین درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت:بازی زیبایی بود البته فکر می کنم این بازی برای پرسپولیس زیاد هم خوب نبود هر چند آنها سه امتیاز را گرفتند. اگر در نحوه قضاوت داور هم دقت می کردیم می فهمیدیم داور هم در نتیجه این دیدار تأثیر گذار بوده است. برخی از تصمیمات حق وردی به ضرر داماش تمام شد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که زمزمه هایی در مورد پرسپولیسی شدندت در فصل آینده وجود دارد،این موضوع درست است یا خیر؟ تأکید کرد:فعلا بازیکن داماش هستم و هر چه دارم می خواهم برای این تیم بگذارم. به تیم بعدی و سالهای آینده فکر نمی کنم و فقط می خواهم بهترین عملکرد را برای داماش داشته باشم. می خواهم با این تیم به روزهای اوجم برگردم.

 

هافبک تیم داماش درباره نیمکت نشینی خود مقابل پرسپولیس گفت:اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم. مدت ها از فوتبال دور بوده ام و شاید درخشان حق داشته باشد. می خواهم اینقدر خوب تمرین کنم تا تا به بازیکن فیکس داماش تبدیل شوم.

 

وی درباره دربی سرخابی های پایتخت اظهارداشت:امیدوارم بازی زیبایی از آب درآید. هواداران مدت ها است با نیامدن خود به ورزشگاه ها ثابت کرده اند که از نتایج فوتبال راضی نیستند این یک واقعیت است . امیدوران حداقل دربی زیبا از آب در آید تا دلسردی مردم تا حدودی برطرف شود. نمی گویم دوست دارم کدام تیم برنده باشد فقط می گویم دوست دارم بازی زیبا و تماشاگر پسندی باشد.

 

نیکبخت با اشاره به تجربیات خود در دربی پایتخت افزود:من سابقه شرکت در این مسابقه را با پیراهن هر دو تیم دارم. تمام لخظات تلخ و شیرین این مسابقه را دیده ام اما الان هم دوست داشتم در این دربی بازی می کردم. شاید یک روز دوباره در دربی سرخابی ها بازی کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها