يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، به صورت هفتگی بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* روز گذشته جلسه انتخاباتی سید محمد خاتمی با اعضای حزب اراده ملت ایران در ساختمان بنیاد باران در حالی برگزار گردید که سید محمد خاتمی طی سخنانی با تکرار ادعای آزاد نبودن انتخابات بار دیگر به بیان رمز آشوب انتخابات ریاست جمهوری آتی پرداخت. محمد خاتمی با سیاه نمایی از وضع موجود در بخشی از سخنانش بیان می دارد: باید در انتخابات با امنیت شرکت کرد و بعد هم رأی مردم را بپذیریم. انتخابات حق همه است باید شرکت کرد منتهی به شرطی که بتوان شرکت کرد.

خاتمی در قسمتی دیگر از سخنانش می گوید: آدم احساس می کند کوه فاخری به نام ایران مانند یک کوه یخ در حال آب شدن است و می ترسم میراث چند هزار سال در ظرف چند دهه از بین برود!.

* پس از برکناری مرضیه وحید دستجردی از وزارت بهداشت و ایجاد حاشیه های مختلف برای این وزیر معزول کابینه دهم نیم نگاهی بر سوابق ایشان داشتیم که در این بین کاندیداتوری وی در سال 74 از سوی حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و  قرار گرفتن نام ایشان در کنار نام هایی چون فائزه هاشمی، سهیلا جلودار زاده در نوع خود جالب و قابل تامل می باشد.



* ماموستا حاج ملاقادر قادری امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان پاوه در سالیان گذشته تلاش های فراوانی در حفظ آرمانهای انقلاب و نظام و ایجاد وحدت در بین آحاد مردم مسلمان استان داشته است با نزدیک شده به هفته وحدت مورد حمله شدید برخی از شبکه های تلویزیونی وابسته به گروهکهای معاند که در کردستان عراق حضور دارند قرار گرفته است.

* به دنبال مواضع اخیر عسگر اولادی در خصوص سران فتنه سال 88 و استقبال ضدانقلاب و همچنین اصلاح طلبان از مواضع این عضو حزب موتلفه، در جلسه ماهانه دفتر حزب توسعه از احزاب نزدیک به جریان اصلاحات، قدردانی و تشکر ویژه ای از این چهره جریان راست سنتی بعمل آمده است. در همین خصوص مقرر گردیده که اعضای این حزب در دیداری حضوری از مواضع دشمن پسند آقای عسگر اولادی قدردانی بعمل آورند.

* با خبر شدیم همزمان با توصیه بسیاری از بزرگان نظام در خصوص تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه از ابتدای سال تا کنون چهار نمایشگاه تخصصی در شهر قم! با موضوع دکوراسیون، لوستر، مبلمان و تجملات داخلی منازل برپا شده است.

* همزمان با نزدیک شده به انتخابات آتی ریاست جمهوری و تشدید فعالیت شبکه های معاند نظام، شبکه ماهواره ای اهوازنا با هدف ترویج و گسترش جنبش عربی در مناطق جنوبی ایران با حمایت های مالی پادشاه عربستان با شعار پان ایرانیست خوزستان آغاز به کار نموده است.

* با افزایش انتقادها به مواضع اخیر عسگر اولادی توسط نهادهای انقلابی و بزرگان دینی، سایت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با انتشار مطلبی به تمجید از فعالیت ها و مواضع عسگر اولادی پرداخت.

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها