کد خبر: ۱۰۹۵۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
زن جوان که 5 سال قبل دو کودک خردسال خود را به داخل رودخانه کرج انداخته بود صبح امروز به اتهام قتل در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده منیژه متهم است 19 اردیبهشت ماه سال 86 دو کودک خود به نامهای زهرا 3 ساله و محمد 7 ساله را به داخل رودخانه کرج پرت کرده است. چند روز بعد جسد زهرا در حوالی محل حادثه پیدا شد اما با گذشت 5 سال از این ماجرا هیچ ردی از پسر بچه 7 ساله به دست نیامد.

در ادامه با رضایت اولیای دم این زن پس از 6 ماه حبس با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قضای نورالله عزیزمحمدی و در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه محاکمه قضای سید رضایی نماینده دادستان گفت: با توجه به رضایت اولیای دم خواستار مجازات متهم از جنبه عمومی جرم هستم.

در ادامه منیژه در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. او چند روز قبل از این حادثه به طرز ناگهانی ناپدید شد. دیگر طاقت این همه سختی را نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم به زندگی خود و دو فرزندم پایان دهم. روز حادثه یک آژانس گرفته و به جاده چالوس رفتم. در آنجا ابتدا دختر و پسرم را برای آخرین بار بوسیده و سپس آنها را به داخل رودخانه پرت کردم. می خواستم آنها به بهشت بروند و از سختی های این زندگی رهایی پیدا کنند. بعد از این کار قصد کشتن خود را داشتم که با دخالت مردم و پلیس موفق نشدم. دو سال قبل خواهرم در یک تصادف فوت کرد و من با شوهر خواهرم ازدواج کردم حالا نیز از 5 فرزند او مراقب می کنم.

وکیل مدافع متهم نیز در دفاع از منیژه گفت: موکلم زمان حادثه دچار افسردگی شدید شده بود. او قصد داشته پس از کشتن فرزندانش خودکشی کند که موفق به این کار نشد. حال با توجه به این که او در این مدت دچار عذاب وجدان شده از دادگاه تقاضا دارم او را ببخشند.

منیژه نیز در آخرین دفاعیات خود گفت: برخی شب ها محمد به خوابم می آید و فکر می کنم او هنوز زنده است. زمان حادثه فکر می کردم با کشتن فرزندانم آینده آنها بهتر خواهم کرد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات شعبه 71 دادگاه کیفری برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها