کد خبر: ۱۱۳۲۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
امروز سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن ماه‌، روزنامه‌ها بخشی از اخبار و مطالب خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، روزنامه «حمایت»‌ خاطره‌ای را با عنوان «آموزش نارنجک» به چاپ رسانده است.

صحنه «دفاع» روزنامه «ملت ما» به مطالبی با عناوین «ایثارگران در طرح مهرآفرین»،«حضور جانبازان و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن» و «نقش زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به اندازه کافی بازگو نشده است».

از جمله مطالبی که در ضمیمه «پایداری» روزنامه «جوان» به چشم می‌خورد، می‌توان به «مشکلات کنونی در برابر مصائب والفجر مقدماتی هیچ است‌»، «اولین آزاده شهید دفاع مقدس شکارچی تانک بود»،‌ «بچه‌ها با لبخند به دل انفجار و آتش رفتند»‌، «نیمی از موفقیت‌های جنگ مرهون ایستادگی زنان است» و «زاده مریوان جنگ را به دل دشمنی کشانده بود»، اشاره کرد.

روزنامه «کیهان» یادکردی را از شهید «علیرضا عربستانی» منتشر کرده است. همچنین خبر شهادت آزاده و جانباز، فرامرز صراحت لاریجانی نیز در این روزنامه به چاپ رسیده است .

روزنامه «مردم سالاری» از ترسیم نقاشی دیواری شهید سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» در اتوبان شهید باقی خبر داده است.

روزنامه «همشهری» نیز یادداشتی را با عنوان «ایثارگران در طرح مهرآفرین» به چاپ رسانده است.

روزنامه «تهران امروز» مطالبی را با عناوین «پروانه‌های ایثار تمدید شد»‌، «جانباز 70 درصدی در فجر انقلاب شهید شد»،‌« ساخت مجتمع ایثار آغاز شد‌» و «بازخوانی عملیاتی که نفس صدام را گرفت»، منتشر کرده است.

روزنامه «تفاهم» نیز مطالبی را با عناوین «گفت‌وگو با مادر شهید مصطفی نعیمی» و «فرشتگان زمینی» به چاپ رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها