کد خبر: ۱۱۳۵۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
نگهی انتقادی به سیمرغی های جشنواره فجر ۹۱:
يكي از اتفاقات جشنواره فجر كه در مراسم اختتاميه ،‌بيشتر نمود داشت و دل خيلي از خانواده‌هاي انقلابي و متدين ايراني به درد آورد تقدیر از بازیگران سبزنشان حاضر در جشنواره بود. بازیگرانی که هر کدام با حضورشان بر روی سن متلک های سیاسی خود را از تریبون رسمی نظام حواله نظام نموده و به ریش مسئولان جشنواره خندیدند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، يكي از اتفاقات جشنواره فجر كه در مراسم اختتاميه ،‌بيشتر نمود داشت و دل خيلي از خانواده‌هاي انقلابي و متدين ايراني به درد آورد،‌ معرفي یکی از حامیان و ليدر فتنه سبز در بین بازیگران به عنوان بهترين مرد بازيگر سينمايي بود كه سيمرغ بلورين جشنواره را ازآن خود كرد،‌ حميد فرخ‌نژاد كه از شادي اين موفقيت صوري در پوست خود نمي‌گنجيد پس از دریافت جایزه خود عنوان کرد: «بالاخره بخت من باز شد! از همه دوستان عزیزی که باعث شدند من در این‌جا باشم تشکر می‌کنم.»



سینمایی هایی هر کدام با حضورشان بر روی سن متلک های سیاسی خود را از تریبون رسمی نظام حواله نظام نموده و به ریش مسئولان جشنواره خندیدند.

بايد به اين بازيگر معلوم الحال كه توانست براي خود اعتباري هنري هم كسب كند گفت؛ جناب هنرمند سيمرغ نشان! ‌اگر حامي فتنه 88 و سردمدار اقليت سبز دركشور نبودي فكر مي‌كني بازهم بختت باز مي‌شد؟

عجيب نيست بهترين زن بازيگر و نقش مكمل زن هم از حاميان تندروي سبز هستند؟! (هانيه توسلي كه سبز پوش مي‌شد و به ديگران پارچه سبز مي‌داد يا پگاه آهنگراني دخترک جواني كه متعصبانه رفتارهاي زننده‌اي در دوران انتخابات 88 داشت) آن هم در سالي كه تب انتخابات خيلي زودتر در آن سوي آب‌ها،‌ داغ شده است و حالا به اين افراد مخالف نظام و دولت چنين پروبالي براي جولان مي‌دهند و دم از بایکوت نظر مخالف در نظام می زنند.

هنوز ياد روزهاي پرتلاطم فتنه 88 از خاطره جمعي ملت پاك نشده است كه چگونه همين هنرمندمابان با پوشش‌هاي ناجور سبز به انقلاب مخملي دشمن دامن مي‌زدند و دل خانواده‌هاي شهدا را مي‌سوزاندند حتي زماني كه ابوالقاسم طالبي كارگردان انقلابي و ارزشي فيلم «قلاده‌هاي طلا» را براي به ياد ماندن فتنه 88 ساخت به شدت از سوي همين افراد مورد توهين و توبيخ قرار گرفت.

جا دارد که باردیگر مسئولان وزارت ارشاد نسبت جشنواره فیلم فجر را با راهبرهای انقلاب اسلامی و مصالح ملت مطابقت دهند و حداقل با تغییر نام این جشنواره بیش از این در حق انقلاب اسلامی جفا ننمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها