کد خبر: ۱۱۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
سردبیر هفته نامه پرتو سخن نوشت: آقای تاج زاده در زندان به اینترنت و کتابخانه دسترسی دارد در حالیکه به جرم اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت است .

قاسم روانبخش در مطلبی تحت عنوان کدام استراتژی جای افتخار دارد در مقام پاسخگویی به مطلب مصطفی تاج زاده تحت عنوان ژاپن اسلامی یا کره شمالی اسلامی برآمد و در یادداشتی نوشت: از وقتی ایشان در بازداشتگاه به سر می برند بیش از 350 صفحه مطلب روی سایت ها قرار داده اند که به صورت جزوه ای قطور در اختیار دارم. معلوم است که در زندان ؛اینترنت ،آرشیو روزنامه و کتابخانه در اختیار دارد وگرنه کسی که در گوشه زندان است محفوظاتش اجازه نمی دهد برای نوشتن یک مطلب این همه ارجاع بدهد .

وی در نشریه پرتو سخن نوشت: آقای تاج زاده و دوستانش جمهوری اسلامی را به دیکتاتوری و استبداد متهم کرده و در نقد مطلب رجا نیوز علاوه بر انکه بیش از 40 فحش و ناسزای رسمی به آن رو داشته و نظام اسلامی را حزب پادگانی خواند و آن را با کره شمالی و شوروی سابق مقایسه و شبیه سازی نموده و خبر از سرنگونی آن داده است! در همین نظام، آقای تاجزاده که در زندان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شده و در زندان به سر می برد به راحتی می تواند در زندان بیش از 300 تا 400 صفحه مطلب بنویسد و روی سایت ها قرار دهد، یعنی همان زندان هایی که مانند کره شمالی و شوروی سابق و امثال آن ها است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها