کد خبر: ۱۱۶۴۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
تیم فوتبال بارسلونا با شکستی سنگین در ال‌کلاسیکو با جام حذفی خداحافظی کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود قوهای سپید مادرید به پایان رسید. بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود تا در نهايت اين رئال مادريد باشد كه در مجموع با نتيجه 4 بر 2 به فينال حذفي صعود كند.


سر الکس فرگوسن، مایک فلان، یولیانو بلتی، کریستین ویه‌ری و آندری شوچنکو هم در میان تماشاگران حاضر بودند.


اولین حمله بازی را تیم میزبان انجام داد اما شوت لیونل مسی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه رئال مادرید توانست خودش را در ورزشگاه پرشور نیوکمپ پیدا کند و در دقیقه 12 کریستیانو رونالدو توانست یک پنالتی برای رئال بگیرد. در این صحنه پیکه رونالدو را متوقف کرد تا رونالدو پنالتی را بر خلاف جهت دروازه‌بان به گل نخست رئال تبدیل کند.


بعد از این گل بارسلونا سراپا حمله شد اما نمی توانست از موقعیت های خود استفاده کند. در ادامه مسابقه همکاری مسی و اینیستا می‌توانست بارسا را به گل برساند که این اتفاق رخ نداد.


کریستیانو رونالدو در حمله به صورت خود خواهانه یکی پس از دیگری شوت هایش را سمت دروازه حریف زد که راه به جایی نبرد. دقیقه 33 تعادل پدرو در محوطه جریمه رئال به هم خورد اما داور که عملکرد او در این دیدار با واکنش های منفی بازیکنان و هواداران بارسلونا همراه بود، اعتقادی به پنالتی نداشت. دقیقه 38 خطرناک ترین موقعیت بارسلونا در نیمه نخست رخ داد که ضربه کاشته لیونل مسی با فاصله بسیار کم به بیرون رفت تا آه از نهاد هوادارن بارسا بلند شود. در نهایت نیمه نخست مسابقه با حملات جسته و گریخته دو تیم در دقیق پایانی مسابقه به پایان رسید.


در نیمه دوم فابیو کوئنترائو در دقیقه 49 می توانست اختلاف رئال مادرید را دو برابر کند اما شوت کوئنترائو قدرت کافی را نداشت و به راحتی در اختیار پینتو قرار گرفت. در دقیقه 51 بارسلونا حملات طوفانی خود را شروع کرد و در چند صحنه دروازه رئال تا آستانه فرو ریختن پیش رفت، که اوج این حملات ضربه بوسکتس بود که به بیرون رفت.


در دقیقه 56 رئال به گل دوم رسید. در حالی که به نظر می‌رسید مدافع رئال برای فرار از خطر زیر توپ زده، فرار دی ماریا و کنار زدن پویول، رونالدو را در حالت تک با تک با دروازه قرار داد و رونالدو هم به راحتی گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه 68 کار برای بارسلونا تمام شد. رافائل واران که در بازی رفت برای رئال گل زده بود توانست باز هم با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کند تا نتیجه 3 بر 0 به نفع رئال شود. در ادامه داوید ویا، تیو و تیاگو برای بارسلونا به میدان آمدند اما باز هم بازیکنان بارسلونا که مانند بازی با میلان از فرم مطلوب خود دور بودند نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه رئال مادرید ایجاد کنند.


دقیقه 77 تیو یک لحظه از مدافعان رئال جدا شد اما او در آفساید قرار داشت تا این حمله نیز ناکام بماند . ورود پپه به جای اوزیل نیز باعث شد فاز دفاعی رئال استحکام بیشتری پیدا کند. در دقیقه 84 پپه تاثیر خود را در این دیدار داشت و یک لحظه با بازیکنان بارسا درگیر شد که این درگیری خیلی زود به پایان رسید. دقیقه 84 نیز حملات بی رمق بارسلونا نا امید تر از همیشه ادامه پیدا کرد که شوت اینیستا بدون برخورد با کسی با فاصله نسبتا کم به بیرون رفت. دقیقه 89 اینیستا یکی از اون پاس های معروف خود را داد تا جوردی آلبا بتواند گلزنی کند تا شکست بارسلونا کمرنگ تر شود.


رئال مادرید در فینال با برنده دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا ملاقات خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها