کد خبر: ۱۱۶۵۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
طالقانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 برای رقابت با سید محمد خاتمی قصد کاندیداتوری داشت در کارنامه فعالیت هایش بارها دست به اقدامات و ابراز اظهاراتی زده تا به نوعی خود را از بایکوت خارج کند
598 به نقل از صراط، طی ماه های اخیر بارها و بارها شاهد بودیم فرزندان دو تن از سرکرده های  داخلی فتنه  اقدام به مصاحبه با سایت های ضد انقلاب و موج سازی علیه کشورمان کردند و در این راستا از نسبت دادن هیچ اتهامی به نظام اسلامی مضایقه نکردند . این واقعه منجر شد تا نهایتا دستگاه قضائی حدود دو هفته قبل فرزندان موسوی و کروبی را برای پاره ای از توضیحات فراخواند.
با این وجود گویا اتمام حجتی که مسئولان دستگاه قضاء با ذریه فتنه گران داشتند، بر بازگشت آنها از مسیر غلط گذشته افاقه ای نکرده و از گوشه و کنار خبر می رسد اخیرا فرزندان میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی به همراه برخی از ورشکستگان سیاسی شروع به دوره گردی های سیاسی و جوسازی های جدید علیه مسئولان کشورمان کرده اند.

به گزارش سروس سیاسی صراطٰ، اخیرا فرزندان میرحسین موسوی به همراه برخی فرزندان مرحوم طالقانی در منطقه خوش آب و هوای جماران مهمان فاطمه کروبی بودند.

در این دیدار اعظم طالقانی که ید طولایی در فعالیت های غیرقانونی دارد، گویا نطقش شکوفا شده و در ادبیاتی قلدر مابانه برای نظام خط و نشان کشیده و با تجلیل از سران فتنه پیرامون وضعیت فعلی آنها گفته "چیزی به نام حصر معنا ندارد" و نظام باید شرایط آنها را تغییر دهد.
فرزند ارشد آیت الله طالقانی (ره) بدون توجه به جرم سران فتنه و خون هایی که بواسطه لجاجت آنها به زمین ریخته شد در خصوص برخورد رئوفانه نظام با این افراد گفت:"این چه شیوه ای است که با این خانواده ها برخورد سلیقه ای می کنند"؟


اعظم طالقانی ( دختر مرحوم طالقانی و رقیب دیروز سید محمد خاتمی در انتخابات)

طالقانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 برای رقابت با سید محمد خاتمی قصد کاندیداتوری داشت در کارنامه فعالیت هایش بارها دست به اقدامات و ابراز اظهاراتی زده تا به نوعی خود را از بایکوت خارج کند و مورد توجه مردم قرار بگیرد؛ که  علیرغم این همه فعالیت های شاز، تا کنون حتی اپوزوسیون خارجی هم به وی توجه شایانی نشان نداده است.


واکنش تازه ضدانقلاب به نطق اعظم طالقانی

لذا سوالی که افکار عمومی با توجه به این رخدادها از دستگاه قضایی دارد این است که رافت اسلامی تا به کجا قرار است مشمول شیطنت های این دست ورشکستگان سیاسی قرار بگیرد؟
 و اصولا آیا ارتباط نسبی عده ای با یاران دیروز انقلاب، می تواند موجب توسیع دایره رافت اسلامی گردد؟
و اگر چنین است آیا این نوع برخورد قضایی با شیوه اعمال عدالت از دید اسلام تناسخی دارد؟



اما لازم خواهد بود با بازخوانی وقایع صدر اسلام تلنگر و تذکری را به برادران مسئول در دستگاه عدلیه داده باشم؛ و آن روزگاری را بیاد آوریم که نبی مکرم اسلام بعد از فتح مکه دستور دادند که هر کسی در آن شرایط بازهم در برابر اسلام شمشیر بکشد مهدور الدم است و باید حکم الهی بر او اجرا شود؛ و وقتی به رسول ا.. خبر دادند که ام هانی( خواهر علی ع ) به تعدادی از معاندان اسلام در منزلش پناه داده؛ مولای متقیان حیدر کرار طبق دستور پیغمبر برای اجرای  امر ولی، عازم منزل خواهرش شد و با پوشاندن چهره اش احساسات نسبی را هم از صحنه عدالت خارج کرد  و با چنین کاری درسی را به تمام پیروانش در طول تاریخ داد که نسبت های فامیلی هیچ جایگاهی در صحنه اجرای عدالت نخواهد داشت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محيا آلاجيان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
مقصر اصلي شما معاويه صفتها هستيد هركاري بكنيد شيطنت شما پنهان نميشود؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها