أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۶۸۲۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
سرویس صوت و فیلم پایگاه ۵۹۸ منتشر می کند:
گر چه علینژاد همواره با بریدن و کنار هم گذاشتن قسمت های مختلف یک مصاحبه تلاش می کند تا نتیجه مطلوب خود را بدست آورد، اما اینبار تلاش او بی فایده بوده و نه تنها نتوانست کوچکترین اعترافی از فضلی نژاد در تأیید خود بگیرد، بلکه جوابی دریافت نمود که بالاخره موجب چشیدن طعم عصبانیت و ناتوانی و لرزش صدا برایش بود.
سرویس صوت و فیلم 598/ دقایقی پیش، در برنامه خبرساز شبکه آمریکایی VOA که توسط مسیح علینژاد، خبرنگار فراری دوران اصلاحات ساخته می شود، تکه هایی از بحث این فرد با پیام فضلی نژاد نویسنده و پژوهشگر مؤسسه کیهان پخش شد.

اگر چه علینژاد همواره با بریدن و کنار هم گذاشتن قسمت های مختلف یک مصاحبه تلاش می کند تا نتیجه مطلوب خود را بدست آورد، اما اینبار تلاش او بی فایده بوده و نه تنها نتوانست کوچکترین اعترافی از فضلی نژاد در تأیید خود بگیرد، بلکه جوابی دریافت نمود که بالاخره موجب چشیدن طعم عصبانیت و ناتوانی و لرزش صدا برایش بود.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۴
من واقعاً نمی فهمم چرا یک آدمی با این اندازه و قدر را اینهمه بزرگ می کنید؟ اینکه مثلاً صدای خانم علینژاد بلرزد برای ما و برادران کیهان و بخصوص آقای فضلی نژاد، فضلی بشمار نمی آید.... این خواهر غافل و فراری اندازه اش خیلی کمتر از اینهاست و رنگ و لعاب بیگانگان جیزی بر بن مایه ضعیفش نمی افزاید. لطفاً اینقدر اخبار این کم مایه را منعکس نکنید...
پاسخ
انصاف
UNITED STATES
۰۹:۴۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
که عصبیست؟ ظاهرا خیلی آرام هستند هردوشون!!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۴۸
۱
حداقل اینجا شیوه برخورد با خبرنگاران مزدورو از اقای فضلی نژااد یاد میگیریم .امیدوارم یاد بگیرند!
پاسخ
شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
من هم نمی خواستم به صحبتها گوش کنم ولی تا آخرش به اینکه قطع کن قطع کن گوش دادم؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲۱۰
حالا اگر همین اقای فضلی نژاد که یک زمانی مغز رسانه ای اصلا ح طلبا ن بو د در رو زنامه دو لتی ایران مشغو ل بکار می شد جنا ب شر یعتمدار ی رو ز گار ایران را سیاه می کرد !!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۲۶
ندونم چرا زسانه های حزب اللهی برای جلب مشتری ... شدند به خدا زشته!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
انگار این اقا دلش میخواست که کفتگو ادامه پیدا کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها