کد خبر: ۱۱۸۷۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و از انحلال آن هیچ اطلاعی ندارم و چیزی نشنیده‌ام.

به گزارش598،به نقل از خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از شکست برابر کاله و عدم راهیابی به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به تیم کاله تبریک می‌گویم، چراکه زحمت کشید، بهتر بازی کرد و پیروز شد. وقتی که از موقعیت‌هایی که برایمان پیش می‌آید و استفاده نمی‌کنیم، باید ببازیم. این یک قانون است. نمی‌شود از موقعیت‌های استفاده نکرد و پیروز شد.

وی ادامه داد: ما دو گیمی را واگذار کردیم که از حریف پیش بودیم؛ نام این نوع شکست "مفت‌بازی" است. استرس زیادی داشتیم و متاسفانه به دلیل عدم استفاده از موقعیت‌ها نتیجه را واگذار کردیم. می‌توانستیم در دیدار برابر کاله برنده باشیم و این نکته را هم بدانید که کل بودجه تیم ما به اندازه مبلغ قرارداد 2 بازیکن کاله است. دست مربی کاله برای تعویض بازیکنانش باز بود، اما این شرایط برای تیم ما وجود نداشت.

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه از انحلال تیم‌مان بی‌خبرم، گفت: از ملکیان تشکر می‌کنم، چراکه روح تازه‌ای در باشگاه پیکان دمیده است. شاید اگر وی نبود تمام رشته‌های باشگاه پیکان منحل می‌شد. ملکیان برای رشد ورزش در باشگاه پیکان بسیار تلاش می‌کند؛ چیزی که حس می‌کنم تنها حمایت از باشگاه پیکان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها