يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۹۲۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان وارد مسقط پایتخت عمان شد

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان، شنبه شب به منظور انجام یک دیدار رسمی وارد مسقط شد و در فرودگاه، مورد استقبال «علی بن خلفای الجابری» قائم مقام وزارت اطلاع رسانی این کشور قرار گرفت.

قائم مقام وزارت اطلاع رسانی عمان ضمن استقبال و خوشامدگویی، بر روابط حسنه فیمابین دو کشور همسایه و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و عمان تأکید و ابراز امیدواری کرد که شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط بین مسقط و تهران باشیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز با ابراز خرسندی از سفر به عمان، از حسن استقبال مقام عمانی تشکر کرد.

مهمان‌پرست در بدو ورود به مسقط، روابط دو کشور را برادرانه و دوستانه توصیف و ابراز امیدواری کرد تا شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط به خصوص در عرصه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها