کد خبر: ۱۱۹۷۷۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱

رجانیوز: جناب آقاي دكتر احمدي نژاد! سلام.

عکس‌هایی که از جشن دیروز با حضور شما منتشر شد، بهانه خوبی شد تا ناگفته هايي را كه در اين حدود چهار سال مجال طرحش فراهم نشده بود را بيرون بريزيم و خیلی خودمانی با شما، با رئیس‌جمهوری که انتخابش کردیم تا آرمان‌های حضرت روح‌الله را زنده کند و سربازي بي ادعا و توقع باشد براي رهبر انقلاب،‌ سخن بگوييم. 

دکترجان! 
 
خنده هاي مكرر شما و همراهانتان در جشني به بهانه استقبال از نوروز و با هدف اعطاي نشان فرهنگ به يار و همنشين اين سال هاي شما سوژه اي وسوسه انگيز براي عكاسان رسانه هاي خبري بود، سوژه اي كه بلافاصله به عكس هاي پرتعداد در رسانه هاي مختلف مبدل شد.
 
ما نيز اين خنده ها را ديديم و يقين كرديم كه اين خنده ها نه به عدالت طلبی کار دارد، نه ربطی به مبارزه با الیگارشی قدرت وثروت و نه ربطی گفتمان سوم تیر. این خنده‌ها به غفلت و میل ماندن به قدرت بیشتر شباهت دارد تا عدالت طلبی.
 
بخند دکتر، بخند... بخند اما بدان آنچه مبنای سوم تیر بود و گفتمانش را شکل می‌داد، قاموس امام بود که در دوران هاشمی و خاتمی به محاق رفت و اين سوم تیر بود كه آنرا احیا کرد. در آن قاموس، خرج‌های میلیاردی برای دعوت از رقصندگان رنگارنگ و آنگاه ردیف کردن هیات دولت برای تماشای هنرنمایی آن‌ها و قهقهه مستانه سردادن، ارزش که نبود هیچ، لکه ننگ بود. 
 
وقتی مردمی که در گذشته با یک سیلی صورتشان را تا مدت‌ها سرخ نگه می‌داشتند، این روز‌ها و شب‌های منتهی به‌‌‌ همان نوروزی که تو و محبوبت به استقبالش رفته‌اید، باید با چند و یا چندین سیلی صورت آبروداری را سرخ نگهدارند، نمی‌توانيم به خود بقبولانيم که انسانی عدالت‌‎طلب و با درد و غصه محرومین، مهم‌ترین دغدغه‌اش استقبال از نوروز و نصب نشان فرهنگ به نمایندگی از ملت ایران! بر سینه محبوب باشد. 
 
 
دکترجان! 
 
خوش رقصي رقصندگان در برابر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به اسم زنده کردن آداب و رسوم ایرانی و بزرگداشت ملت ایران و فرهنگ تاریخی آنان، پیشکش شما و مرد بهاری همیشه همراه‌تان. لطف کنید به فکر درد و نیاز واقعی امروز مردم باشید. به جای جشن نوروز و وقت گذرانی در آن، جلسه تنظیم بازار تشکیل بدهید. به جای جشن درخت زندگی و کف و سوت زدن برا چند بازیگر، ستاد مبارزه با فساد تشکیل بدهید و شخصا بر آن نظارت کنید. به جای اشک ریختن برای اهدای نشان به اسفندیار مشایی، به میان مردم بروید و از مشکلات امروز آن‌ها باخبر شوید. به جای برگزاری همایش‌های میلیاردی در جزیره کیش و دعوت از خوانندگان پاپ، بر سر سفره مردم بروید و از اوضاع و احوال معیشت آنان کسب اطلاع کنید، دل ما براي آن رئيس جمهور مردمي،‌ ساده زيست و دلسوز براي محرومان كه شب و روزش را سفر به اين روستا و آن منطقه محروم يكي كرده بود، تنگ شده است، رئيس جمهوري كه ديگر آنگونه نيست و اين روزها اولويتش استقبال از نوروز و كاشت درخت صلح و همايش جوانان در كيش وقشم است.
 
 
بغض کردن و اشک ریختن برای اهدای نشان درجه یک فرهنگ به فردی که هر کاری کرده باشد، انصافا جز اهدای وام‌های چند ده میلیونی به بازیگران برای برگزاری نمایشگاه‌ها و گالری‌های سطح پایین، هیچ فعالیتی در عرصه فرهنگ و هنر این مملکت و این سرزمین و مردمان این کشور نداشته است، با کدام دلیل و حجت شرعی و عقلی صورت می‌گیرد؟ برگزاری مراسم‌ میلیاردی برای تقدیر از فردی که در خوشبینانه‌ترین حالت یک مدیر اجرایی در کشور است مانند هزاران مدیر دیگر، آن هم در این اوضاع اقتصادی که مردم از خودشان نجابت به خرج می‌دهند و برای ایستادگی بر پای آرمان‌هایشان، هزینه تحریم و فشارهای اقتصادی را به جان می‌خرند، کجای گفتمان عدالت قرار می‌گیرد؟ کجاست آن احمدی‌نژادی که روی زیلوی یک کلبه روستایی می‌نشست و برای وضعیت نامناسب زندگی مردم اشک می‌ریخت؟ 
 
چه اتفاقی افتاده که محمود احمدی‌نژاد که زمانی به دنبال رسیدگی به وضعیت بهداشتی در فلان روستای دورافتاده در دور‌ترین مناطق محروم ایران بود، اکنون به جایی رسیده که برای بقا در قدرت، دست به دامان فلان دخترک بازیگر و فلان پیرمرد ملی‌گرا شده است؟ اشک ریختن برای محرومیت ملت بزرگوار ایران کجا و اشک ریختن برای اسفندیار مشایی در یک مراسم تشریفاتی پرهزینه کجا؟ واقعا این،‌‌ همان احمدی‌نژاد است؟ 
 
 
آقای رئیس‌جمهور! 
 
این‌ها نشانه است؛ نشانه از اینکه شما و اولویت‌هایتان عوض شده‌اید. اولویت شما چیز دیگری شده است، این را از تعطیلی سفرهای نیم بند استانيتان در این اواخر هم می‌شد فهمید، از کت و شلوار ترو تمیزي که جای کاپشن دوست داشتنی احمدی‌نژاد را گرفت و از حضور هفتگی‌ در جشن‌های هنرمندان و خوانندگان و رقصندگان. تو عوض شده‌ای!؟ نمي دانيم، اما اين را خوب مي دانيم كه احمدي نژاد جشن هاي اينچنيني،‌ احمدي نژاد سوم تير نيست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حقیقت جو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۷۸
۶۱
اگر احمدی نژاد عو ض شده با اجا زه شما رجا نیو ز هم دیگر ان رجا نیو ز نیست و شده یکی از رسانه زنجیره ای اصلا ح طلب که هم و غمش شده تخر یب دو لت و احمد ی نژاد جنا ب نیلی کمی هم به اعما ل خو دتا ن هم بیا ند یشید که دیگر ان رجا نیو ز من حقیر که برا ی هر خبر به ان رجو ع می کردم نیستید با عرض پو ز ش!!
پاسخ
دقیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۱۴۵
کاش به جای عکس ونزوئلا،این عکسها سوژه شوند و مردم بر روی اینها بحث کنند!!!
خود احمدی نژاد پاییزی شد،اقای بهاریش هم حتما زمستانی می کند!!!!
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۴
۱۴۱
حرف دل خيلياروزدي.ازت متشكرم .راست گفته اند قدرت فسادمي آورد.فسادي كه مفسود آن خيلي دير مي فهمد خراب شده .ويا خودش راتوجيه مي كند((فاسدشدن حق من است)).چراهمه مي توانندفاسدبشوند ومن نتوانم.
پاسخ
pam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۴
۱۲۶
سلام
واقعا حرف دل ما بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱۵
۵۰
خیلی جالبه شما و رجا نیوز دیگه چرا توی دام طراحی شده بقیه اصحاب قدرت افتادید؟
چرا از هیچ کوه می سازید از کدام رفتار و منش احمدی نيژاد درک کردید که در فکر بقای در قدرت هست.
واقعا از خنده های ایشون درک کردید که در فکر بقای در قدرت است؟
از فردا بگوییم اخم کند و دیگر نخندد؟
بعضی چیزها سخته که توی آخرت برسی بشه از الان براساس شنیده ها قضاوت نکنید و منتشر نکنید.
به نظر من این گونه نظرات بیشتر ژستی است که شما هم همه پل های پشت سر خود را خراب نکرده باشید و در موقع بگویید که ما قبلا گفتیم ولی فکرش را بکنید این حرف ها بروز خارجی پیدا نکند آن وقت با این تهمت ها چه می کنید؟
پاسخ
حمیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۶۷
۱۳
سلام
متاسفانه هرموقع از نظر منطق کم می آورید شروع می کنید به اینطور احساسی نوشتن ها
1) نوروز جشن ملی ایرانیان است که تازه در یونسکو ثبت شده ، غیر از ایران چند کشور دیگر هم مدعی آن بوده اند که طبق گفته ی دکتر با تلاش های مهندس مشایی ، نوروز در یونسکو بنام ایران ثبت شد ، حال شما می گویید سازمان میراث فرهنگی که وظیفه اش بزرگداشت سنن ملی است نباید برای جشنی که بنام خودمان در یونسکو ثبت شده مراسم بگیرد؟
2) آیا حضور در مراسم بزرگداشت نوروز تضادی با عدالت طلبی و رسیدگی به محرومین دارد؟ یعنی تا سال 88 که به قول شما احمدی نژاد منحرف نشده بود ، او در این مراسمات شرکت نمی کرد؟
3) آیا رهبری خشنودند که شما هنرمندان این مملکت را رقاص و... خطاب کنید؟ این است ادب انقلاب اسلامی؟ این است سیره امام و رهبری؟
4) آیا دکتر سعید جلیلی که الان دعوتش می کنید و (در صورت رییس جمهور شدن) چند سال دیگر فحشش میدهید ، در این مراسمات شرکت نخواهند کرد؟
5) شما متاسفانه معیاری بجز خودتان و احساستان ندارید ، اگر در همین مراسم نوروز بجای مشایی از جلیلی تجلیل میشد آیا باز هم احمدی نژاد تشنه ی قدرت بود؟ یعنی هرکس شما طرفدارش باشید شیفته ی خدمت است ولی اگر با شما مخالف باشد میشود تشنه ی قدرت؟

من به شخصه جلیلی رو به دیگر نامزد ها ترجیح میدهم ولی میترسم افتضاح دولت نهم(روی کار آمدن رادیکالهایی چون شما در عرصه ی فرهنگ) تکرار شود
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۵۴
۱۳۲
متشکرم 598 حرف دل زدی!!!!!!! افسوس از دل سوخته ما و افسوس از دل شاد شیطان و لشکریانش
پاسخ
علی اصغر یکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۰۶
جناب آقای احمدی نژادباکدام مجوزشرعی وقانونی ازطرف ملت ایران آنهم در چنین شرایت اقتصادی که بایدهرچه بیشترصرفه جویی دردستورکاردولت باشدهزینه های ملیاردی برای برپایی جشنهای اینچنینی که نه وجه قانونی داردنه شرعی وفقط جنبه تبلیغاتی برای معرفی اهدای نشان به یارگرمابه وگسلتانتان که دستش باصهیوستهادریک کاسه هست چه مفهومی دارد آیانبایددرمسلمایتان شک کرد
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۸۴
متاسفانه احمدي نژاد عوض نشده بلكه شرايط تغيير كرده است. آن زمان اقتضا ميكرد كه از محرومان دفاع كند تا ريشه هايش را محكم كند اما اكنون كه فكر ميكند كه پايه هايش محكم شده است، باطن واقعي خود را نشان مي دهد. اين موضوع را از روي اين حرف ايشان ميتوان فهميد كه گفته است مشايي دوست و رفيق 27-28 ساله من است. و نميتوان گفت كه احمدي نژاد پس از 27 سال مشايي را نشناخته باشد!!!!
در ضمن فكر نميكنم نظرم را منتشر كني!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶۶
۱۱
تا کور شود هرآنکه نتواند دید!!!
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸۱
۳
باسلام
چند سئوال براي من حقير مطرح شده كه خواهش ميكنم دوستان سابق و فعلي دولت به جوابشون فكر كنند:
1-آيا شما احمدي نژاد را معصوم ميدانستيد؟
2-آيا احمدي نژاد درشكل گيري گفتمان سوم تير نقشي نداشت ؟
3-آيا بقول يكي از دوستان فقط احمدي نژاد فكر ميكنه كه ازآسمان افتاده وشما ....
4-آيا شما معصوميد؟
5-آيامن نوعي ،شما و برخي از دوستان در برخي از رفتارهاي دور از انتظار آقاي احمدي نژاد هيچ نقشي نداشته ايم؟
6-آيا دشمنان ومخالفين دولت جهت تضعيف دولت از دوستان دولت استفاده نكردند؟
7-آيا آقا در مورد كسي از اعضاي دولت با عنوان انحرافي ياد كرده اند؟يا دوستان مثل احمدي نژاد در برخي موارد از ولايت جلو افتاده اند؟
8- آيافقط اطرافيان احمدي نژاد گاهي در زمين دشمن بازي ميكنند؟
9-آيا عبور از احمدي نژاد به نفع گفتمان سوم تير است ؟
10-وآيا اگر برخي از دوستان كمي صبر پيشه ميكردند و مانند آقاي الهام ،شيخ الاسلامي ،و....در كنار رئيس جمهور مي ماندند بهتر نبود؟
11-آيا .....
والسلام
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
اینها حرف دل من بود نه اونایی که بالاتر بود
فواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴۵
۰
صاحبنظران گرامي ، اشكالات قوه مجريه به جاي خود، اما چرا از ساير ايرادات ساير قوا مانند قوه مقننه و قضاييه غافل شده ايد . احمدي نژاد به اندازه كافي هزينه شده است به اعتقاد من ديگر از او چيزي نمانده است . به فكر ساير امور نظام باشيد . قلم هايتان مظلوم كش نباشد ، خدمتگزار باشد .
پاسخ
مرتضی
NORWAY
۱۴:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۹۵
جناب حمید رضا!
1) در مورد تلاش برای ثبت نوروز در یونسکو و نیز جشنی که به این بهانه برگزار شده باید گفت که دقیقاً بدبختی ما در همینجاست که دلمان را به این بازیها خوش میکنند و خوش میکنیم. والا ثبت در یونسکو که زیر مجموعه همان سازمان «وابسته» ملل است آیا افتخار دارد و یا برای ما نان و آب میشود؟
2) بله حضور در اینگونه مراسم با عدالت طلبی و رسیدگی به محرومین تضاد دارد، آیا کسی از پابرهنه ها در این مراسم و به اصطلاح جشنها دعوت به عمل میاورد و با پذیرائی از آنها و دادن هدایائی به خانواده های آنها دل آنها را شاد کرده و کمی از بار اقتصادی را از دوش آنها کم کند؟
3) اتفاقاً برعکس، آیا رهبری خشنودند که شما مشتی رقاص را هنرمند بنامید؟ لطفاً وقتی کم میاورید از رهبری هزینه نکنید، بسیار بصیرت لازم است تا از حال و هوای دل رهبری اطلاع داشته باشیم.
4) بله دکتر جلیلی را که الان دعوتش میکنیم اگر زمانی در این مراسم شرکت کنند هم مورد انتقاد قرار میدهیم، شما هم قصاص قبل از جنایت نکنید.
5) اگر بجای مشائی از هر کس دیگری هم تجلیل میشد باز هم مورد انتقاد ما بود. شما کی میخواهید متوجه شوید که انقلاب عقد اخوت با هیچکسی نبسته و همیشه ملاک حال افراد است؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶۲
۰
سلام به نظر من کار درستی نکردی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴۹
همه رییس جمهورها غیراز امام خامنه ای و شهید رجایی اینطوری بودند اولش طرفدار عدالت بودند بعدش هرکاری که دلشون میخواد میکنند
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۹۸
۵
همین احمدی نژاد که میگین از پابرهنه ها بریده رفته هدایایی که کشورای خارجی بهش داد رو حراج گذاشته و تا حالا یک میلیارد(اگه اشتباه نکنم)فرخته..پولشم میره به بهزیستی...کاش همه مثل احمدی نژاد فقط کار میکردیم...
هر چی به دکتر نسبت داده بشه قدرت طلبی و اشرافی زندگی کردن بهش نمیچسبه...
پاسخ
بی خیال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
حالا این حرفها رو ول کنید بابا، من موندم اون پسره وسط سالن جلوی رئیس جمهور چرا داره ورجه ورجه می کنه!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
طفلکی مثلا داره ترقص میکنه. آنهم از نوع محلی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳۵
۱
اقا به جا ی این حرف ها یه فکر ی به حال مردم بکنید که مشکلا تشان حل شو د نی اینکه برای هر کار دو لت یک شا هنامه در ست کنید که حا صلی برای مردم ندارد
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۰:۵۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۴۳
۹۷
دقت کردید حجاب زنها در این همایش چقدر خوب است؟
دقت کردید که پذیرایی مهمانها چقدر ساده است و منحصر به یک آب معدنی و
تعارف شیرینی است؟
دقت کردید رعایت ایام فاطمیه را کردند و این مراسم را زودتر برگزار کردند
که به ایام فاطمیه نزدیک نباشد؟
و...
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
پاسخ
مرتضی
NORWAY
۱۳:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
دقت کردید که اصلاً چرا باید چنین مراسمی برگزار میشد؟
این آقایان حتی برای همان یک بطری آب معدنی هم باید پیش خداوند جوابگو باشند که پولش را از کجا آورده اند و چرا در این راه خرج کرده اند.
سید یاسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
عوض شدی دیگه برادر من. نگو نشدم!
پاسخ
حبيب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۳
عجب تحليل فيلسوفانه اي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
انصاف را در نوشته هايتان رعايت كنيد
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
از همون اول هم عوضی بود شعور شما 7/5 سال دیر عمل کرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها