کد خبر: ۱۱۹۸۵۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱

رجانیوز: جناب آقاي دكتر احمدي نژاد! سلام.

عکس‌هایی که از جشن دیروز با حضور شما منتشر شد، بهانه خوبی شد تا ناگفته هايي را كه در اين حدود چهار سال مجال طرحش فراهم نشده بود را بيرون بريزيم و خیلی خودمانی با شما، با رئیس‌جمهوری که انتخابش کردیم تا آرمان‌های حضرت روح‌الله را زنده کند و سربازي بي ادعا و توقع باشد براي رهبر انقلاب،‌ سخن بگوييم. 

دکترجان! 
 
خنده هاي مكرر شما و همراهانتان در جشني به بهانه استقبال از نوروز و با هدف اعطاي نشان فرهنگ به يار و همنشين اين سال هاي شما سوژه اي وسوسه انگيز براي عكاسان رسانه هاي خبري بود، سوژه اي كه بلافاصله به عكس هاي پرتعداد در رسانه هاي مختلف مبدل شد.
 
ما نيز اين خنده ها را ديديم و يقين كرديم كه اين خنده ها نه به عدالت طلبی کار دارد، نه ربطی به مبارزه با الیگارشی قدرت وثروت و نه ربطی گفتمان سوم تیر. این خنده‌ها به غفلت و میل ماندن به قدرت بیشتر شباهت دارد تا عدالت طلبی.
 
بخند دکتر، بخند... بخند اما بدان آنچه مبنای سوم تیر بود و گفتمانش را شکل می‌داد، قاموس امام بود که در دوران هاشمی و خاتمی به محاق رفت و اين سوم تیر بود كه آنرا احیا کرد. در آن قاموس، خرج‌های میلیاردی برای دعوت از رقصندگان رنگارنگ و آنگاه ردیف کردن هیات دولت برای تماشای هنرنمایی آن‌ها و قهقهه مستانه سردادن، ارزش که نبود هیچ، لکه ننگ بود. 
 
وقتی مردمی که در گذشته با یک سیلی صورتشان را تا مدت‌ها سرخ نگه می‌داشتند، این روز‌ها و شب‌های منتهی به‌‌‌ همان نوروزی که تو و محبوبت به استقبالش رفته‌اید، باید با چند و یا چندین سیلی صورت آبروداری را سرخ نگهدارند، نمی‌توانيم به خود بقبولانيم که انسانی عدالت‌‎طلب و با درد و غصه محرومین، مهم‌ترین دغدغه‌اش استقبال از نوروز و نصب نشان فرهنگ به نمایندگی از ملت ایران! بر سینه محبوب باشد. 
 
 
دکترجان! 
 
خوش رقصي رقصندگان در برابر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به اسم زنده کردن آداب و رسوم ایرانی و بزرگداشت ملت ایران و فرهنگ تاریخی آنان، پیشکش شما و مرد بهاری همیشه همراه‌تان. لطف کنید به فکر درد و نیاز واقعی امروز مردم باشید. به جای جشن نوروز و وقت گذرانی در آن، جلسه تنظیم بازار تشکیل بدهید. به جای جشن درخت زندگی و کف و سوت زدن برا چند بازیگر، ستاد مبارزه با فساد تشکیل بدهید و شخصا بر آن نظارت کنید. به جای اشک ریختن برای اهدای نشان به اسفندیار مشایی، به میان مردم بروید و از مشکلات امروز آن‌ها باخبر شوید. به جای برگزاری همایش‌های میلیاردی در جزیره کیش و دعوت از خوانندگان پاپ، بر سر سفره مردم بروید و از اوضاع و احوال معیشت آنان کسب اطلاع کنید، دل ما براي آن رئيس جمهور مردمي،‌ ساده زيست و دلسوز براي محرومان كه شب و روزش را سفر به اين روستا و آن منطقه محروم يكي كرده بود، تنگ شده است، رئيس جمهوري كه ديگر آنگونه نيست و اين روزها اولويتش استقبال از نوروز و كاشت درخت صلح و همايش جوانان در كيش وقشم است.
 
 
بغض کردن و اشک ریختن برای اهدای نشان درجه یک فرهنگ به فردی که هر کاری کرده باشد، انصافا جز اهدای وام‌های چند ده میلیونی به بازیگران برای برگزاری نمایشگاه‌ها و گالری‌های سطح پایین، هیچ فعالیتی در عرصه فرهنگ و هنر این مملکت و این سرزمین و مردمان این کشور نداشته است، با کدام دلیل و حجت شرعی و عقلی صورت می‌گیرد؟ برگزاری مراسم‌ میلیاردی برای تقدیر از فردی که در خوشبینانه‌ترین حالت یک مدیر اجرایی در کشور است مانند هزاران مدیر دیگر، آن هم در این اوضاع اقتصادی که مردم از خودشان نجابت به خرج می‌دهند و برای ایستادگی بر پای آرمان‌هایشان، هزینه تحریم و فشارهای اقتصادی را به جان می‌خرند، کجای گفتمان عدالت قرار می‌گیرد؟ کجاست آن احمدی‌نژادی که روی زیلوی یک کلبه روستایی می‌نشست و برای وضعیت نامناسب زندگی مردم اشک می‌ریخت؟ 
 
چه اتفاقی افتاده که محمود احمدی‌نژاد که زمانی به دنبال رسیدگی به وضعیت بهداشتی در فلان روستای دورافتاده در دور‌ترین مناطق محروم ایران بود، اکنون به جایی رسیده که برای بقا در قدرت، دست به دامان فلان دخترک بازیگر و فلان پیرمرد ملی‌گرا شده است؟ اشک ریختن برای محرومیت ملت بزرگوار ایران کجا و اشک ریختن برای اسفندیار مشایی در یک مراسم تشریفاتی پرهزینه کجا؟ واقعا این،‌‌ همان احمدی‌نژاد است؟ 
 
 
آقای رئیس‌جمهور! 
 
این‌ها نشانه است؛ نشانه از اینکه شما و اولویت‌هایتان عوض شده‌اید. اولویت شما چیز دیگری شده است، این را از تعطیلی سفرهای نیم بند استانيتان در این اواخر هم می‌شد فهمید، از کت و شلوار ترو تمیزي که جای کاپشن دوست داشتنی احمدی‌نژاد را گرفت و از حضور هفتگی‌ در جشن‌های هنرمندان و خوانندگان و رقصندگان. تو عوض شده‌ای!؟ نمي دانيم، اما اين را خوب مي دانيم كه احمدي نژاد جشن هاي اينچنيني،‌ احمدي نژاد سوم تير نيست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۴
ببببببببببله لابد حقمونه وقتی حق انتقاد نداریم وقتی نمیتونیم بگیم گگگگگرونی همه چیز ارومه من چقدخوشحالم
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۶
گذر زمان پلی است برواقعیت های پنهان شده . دیگر تیپ، شکل و ظاهر افرادمهم نیستند این باطن افراد است که با گذشت زمان مشخص میشود.
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
والله چه عرض کنیم ،یواش یواش ماهم به جادو جنبل اعتقاد پیدا میکنیم!!!
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۳۵
هر گاه از مسیر ولایت دور شدید مواظب لغزیدن پایتان باشید راست می گویی من هم دلم برای ان ریس جمهور تنگ شده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۶
تجربه نشان میدهد هر ریس جمهور یکبار در انتخابات برگزیده شود بهتر است .
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۵
خیلی متاسف شدم.آقای احمدی نژاد ماهردودوره به شما رای دادیم.دیگه بیشتر از این ما رو دشمن شاد نکن.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶۴
۳۱
خیلی ازین بابت خوشحالم...شماباشید که رای مردم را نخورید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۷
همه ي کارهاي 6 ساله ي اولت رو داري زير سوال ميبري به خودت بيا
پاسخ
بها ر 92
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳۹
۴
اقا نو رو ز بده شا دی و نشا ط مردم و مسئو لان بده هنر مندان بدند هنر بد است میراث فر هنگی بد است ثبت نو رو ز بد است نشان داد ن بد است فقط باید دید این ها که اینگو نه انتقاد می کنند خو دشان در خا نه ها یشان همیشه عز دار ی است ا.. اکبر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۳
۸۸
اقای احمدی نزاد بداند ما که با تمام توان برای انتخابش تلاش کردیم و پشیمان هم نیستیم لبیک به ندای رهبری بود وبدان که مردم راه امام و رهبری را در شعارهای تو دانستند و امروز دشمنان دیروز تو طرفداران امروزت هستند. ایا این جای تفکر ندارد؟ تو عوض شده ای یا مخالفین دیروز وطرفداران امروزت ؟ مطمئن باش مردم با ولایت اند نه با اشخاص
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
از صدقه سریه همون ولایته که الان منو شما اینقد پیشرفت ایم آقا حسین!!
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۵۶
۲
حاضرم صد بار برم سال 88 و با اطلاعات الانم به همین احمدی نژاد رای بدم ولی به محسن رضایی و کروبی و موسوی رای ندم...!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است!
وحید جان خب ما هم که همچین دل خوشی از حالای احمدی نژاد نداریم حاضریم به همین احمدی نژاد رای بدیم تا اونایی که گفتی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
عالی بود ولی خیلی سخت نگیرید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
عالی بود ولی خیلی سخت نگیرید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
عالی بود ولی خیلی سخت نگیرید .
پاسخ
روتنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
من هم بگم بگم دیگه داری گندشو در میاری اقای ریس جمهور چند تاش را باور نکنم ولله حیرون شدیم زبیر خان
پاسخ
مجید سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
به ولله که خودو وتمثال خودم با پول جیبی های براب اینکه تو رای بیاری هزینه کردیم واز جون مان مایه گذاشتیم.گفتیم با ولایتی . اشتباع کردیم خودمون بزرگ کردیم.داغ اینکه بخواهی ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها