کد خبر: ۱۲۲۱۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
این عضو سلطنت طلب که درحالت مستی این پست را در فیس بوکش نگاشته است پس از هوشیاری و متوجه شدن از گاف ناجورش آن را حذف می کند اما برخی از طرفداران که این دعوت نامه را دیده اند به وی اعتراض کرده اند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نازیلا گلستان یکی از دست اندرکاران سوپر شورای ربع پهلوی و شرکاء که از کسادی بنگاه دلالان اپوزیسیون نگران است، سعی می کند با دعوت  طرفدارانشان به نوشیدن شراب و شامپاین ، آنان را به شرکت در این حلقه کاسبی دعوت کند . این امر موجب تمسخر بیشتر هم پيالگی هایشان را فراهم کرده است .

این عضو سلطنت طلب که به نظر می رسد در حالت مستی این پست را در فیس بوکش نگاشته است پس از هوشیاری و متوجه شدن از گاف ناجورش آن را حذف می کند اما برخی از طرفداران که این دعوت نامه  را دیده اند با احساس سرخوردگی و حقارتی مضاعف از این رفتارهای به اصطلاح مبارزه طلبانه  که برای فرار از کسادی بیشتر به کارگیری می شود ، به وی اعتراض کرده اند.

یکی از سلطنت طلبان وا خورده که از بی رونقی این شعبه جدید دلالی در اپوزیسیون بسیار خشمگین است ، معترضانه خطاب به نازیلا گلستان نوشته است : " این مطلب اگر در ارتباط با شورای ملی نیست، چرا از برگ فیس بوکتان حذف کردید؟ آیا پاسخ به نگرانی ها در ارتباط با روند شورا و خدشه دار نمودن چهره رضا پهلوی یک چنین نوشته هایی است؟
 


نمونه ای از اعتراض سلطنت طلب ها به یکی از دست اندرکاران  اصلی تشکل ربع پهلوی و شرکاء

گفتنی است بعد از تشکیل شورایی موسوم به ملی‌، افتراق گروهای کوچک سلطنت طلب و استعفای دسته جمعی آنان را در پی‌ داشت،رضا ربع پهلوی که غائله را باخته بود در حرکتی تازه با تغییر نام شورای ملی‌ به سوپر شورای ملی‌ با کمک امیر عباس فخرآور تلاش کرد با برگزاری کنفرانسی در واشنگتن در ۶ مارس سال جاری، بار دیگر بخت خود را برای متحد کردن سلطنت طلبان و جلب نظر مثبت سیاستمداران آمریکایی‌ برای دلارهای یانکی ها را بیازماید.

امیر فخرآور و خواهرش مه لقاء نیز با پرداخت هزینه های گزاف به بی خانمان های اپوزیسیون،تلاش مستمری داشته اند تا بلکه بتوانند صندلی های خالی این کنفرانس کاسبکاران دغل باز را پر کنند .

علیرضا نوری زاده،رضا پیرزاده،سعید گنجی،نازیلا گلستان،امیر گلعلی پور و شاهین نژاد و سینا دبستانی از جمله ضد انقلابهایی هستند که به عنوان بنیان گذران سوپر شورا در این کنفرانس حضور داشتند.

از سویی منتقدین و رقبای رضا ربع پهلوی در این ماراتن نفس گیر ! وی را  متهم به سواستفاده از واژه "ملی‌” میکنند و پیشنهاد میکنند که ربع پهلوي بجای اینکه اسم شورا را، شورای ملی‌ بنامد از واژه شورای سلطنت طلبان استفاده کند که مناسبترین و روشنترین واژه برای توصیف فعالیتهای سلطنت طلبانه او می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها