أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۲۵۱۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تکرار ادعاهای بی اساس در خصوص جزایر سه گانه ایرانی در بیانیه بیست و چهارمین نشست سران اتحادیه عرب در دوحه را مردود دانست و آن را دخالت نابجا در امور داخلی ایران توصیف نمود.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، مهمان پرست تاکید کرد: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء جدایی ناپذیر سرزمین جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تکرار ادعاهای موهوم و بی اساس از سوی برخی مقامات کشورهای منطقه کمکی به حفظ و استمرار ثبات و امنیت در منطقه حساس خلیج فارس نخواهد کرد و نمی تواند تغییری در واقعیت های موجود ایجاد نماید.

وی خاطر نشان کرد: سران اتحادیه عرب بهتر است به جای تکرار اینگونه ادعاها، به مشکلات اساسی ملت‌های عرب و راه‌های برون‌رفت از این مشکلات بیاندیشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها