کد خبر: ۱۲۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
پیامی که‌حضور جلیلی در نمازجمعه آلماتی به همراه داشت:
آنچه در حاشیه این دیدار جالب توجه است و به نظر مهمتر از این مذاکرات نیز می باشد (مذاکراتی که طرف غربی برای اتلاف وقت انجام می دهد) کار تحسین برانگیز و استفاده از ابزارهای دشمن علیه دشمن است که از طرف گروه مذاکره کننده ایرانی و شخص دکتر جلیلی صورت می گیرد. مسئول تیم مذاکره کننده ایران با شرکت در نماز جمعه آلماتی و نیز برخی کشورهای دیگر در جریان دیگر مذاکرات، در کنار برادران دینی خود می ایستد و نماز می خواند و همان عاملی را که دشمن در پی از بین بردن آن است را تقویت می کند.
پایگاه 598 - محسن جمشیدی/ دور چهارم مذاکرات نمایندگان ایران و اعضاء شورای امنیت (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه) و آلمان به سرپرستی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا لحظاتی پیش پایان یافت.

اما آنچه در حاشیه این دیدار و برخی دیدارهای دیگر جالب توجه است و به نظر مهمتر از این دیدارها و مذاکرات نیز می باشد (مذاکراتی که طرف غربی برای اتلاف وقت انجام می دهد و صرفا مذاکره برای مذاکره است) کار تحسین برانگیز و استفاده از ابزارهای دشمن علیه دشمن است که از طرف گروه مذاکره کننده ایرانی و شخص جناب آقای دکتر جلیلی صورت می گیرد.



آن کار تحسین برانگیز، شرکت جناب آقای دکتر جلیلی به عنوان مسئول تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در نمازجمعه آلماتی است، شرکت ایشان در نمازجمعه دارای اهمیت بسیاری است و پیام های واضح و روشنی را می توان از ان استخراج نمود. که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره می کنم:

۱- اعتماد و اتکا به خدا: نماز در بین مسلمانان راهی است برای برقراری ارتباط بین مخلوق و خالق، که انسان می تواند با نماز با خدای خود صحبت کند. تیم مذاکره کننده ایرانی با شرکت در نمازجمعه، این پیام روشن را به همه ابلاغ نمود که به هیچ یک از قدرت های پوشالی غرب و شرق اعتنایی نمی کند و فقط و فقط خدا را قدرت مطلق می داند و به او اعتماد و اتکا دارد و در تمام صحنه ها من جمله در برنامه هسته ای و مذاکرات آنچه مرضی خداوند است در نظر می گیرد و به او اعتماد دارد.

۲- وحدت: رمز موفقیت ملت های مسلمان در دنیای امروز وحدت است و جمهوری اسلامی ایران برای تحقق وحدت در بین جوامع اسلامی تلاش فراوان کرده و می کند و در این راه هزینه های زیادی را هم تقبل کرده است.

دکتر جلیلی به عنوان مسئول تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با شرکت در نماز جمعه آلماتی و نیز برخی کشورهای دیگر در جریان دیگر مذاکرات، در کنار دیگر برادران دینی خود می ایستد و نماز می خواند و همان عاملی را که دشمن در پی از بین بردن آن است را تقویت می کند.

۳- مواجهه مستقیم با مردم: جمهوری اسلامی ایران به خاطر مردمی بودن و حق خواهی در بین مردم جهان دارای احترام است و نمود این علاقه مردم را می توان در شرکت دکتر جلیلی در نمازجمعه آلماتی و دیگر کشورها دید.

این موارد و موارد دیگر را می توان از دست آوردهای اصلی و مهم این مذاکرات نامید که به خاطر در حاشیه بودن، کمتر به آن توجه می شود، اما به نظر من این حواشی از متن هم پر رنگ ترند و اگر این مطالب برای همگان تبیین شود، دیدگاه خیلی از افراد متفاوت تر از امروز خواهد بود. و این دست آوردها برای نظام ما نمود بیشتری خواهد یافت.

در هر صورت جای دارد خداوند متعال را به داشتن اینگونه مسئولین که دارای افکار دینی و منش وروش دینی هستند شکر گزاری کرد و این دست افراد را باید ستود و به آنان نشان لیاقت داد هرچند که این عزیزان از این القاب و این نشان ها گریزانند. وبه حق این مسئولین را می توان سیاسیون دینی نامید، انسان هایی که یا وجود داشتن پست ها و مسئولیت های کلیدی دچار غرور نشده و خود را تافته جدا بافته نمی دانند و بندگی در راه خدا نشان افتخار خود می دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۴۹
۱۹
ان الله مع الصابرین انشاالله
پاسخ
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۲۳۷
۱۰۳
انشا الله رئیس جمهور اینده ایران هستند
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۷۳
۱۸۲
درود بر سعید جلیلی_ان شاالله کاندید بشه و رای بیاره_خداییش کارش درسته
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۵۶
۶۰
ای بابا چرا دم انتخابات کارای ایشون اینقدر برجسته شده و میشه؛ خیلی تابلو که واسه انتخاباته؛ بابا ما اینجور کارای عوام فریب از محمود جون زیاد دیدیم؛ فکر نکنم دوباره گول اینکارا رو بخوریم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۶۷
۸۲
تجربه احمدی نژاد باعث میشه دیگر به طرز فکر شما رای ندهم.همیشه عادت دارید در باره آدمها مبالغه کنید مخالفانتان را با هر وسیله ای بکوبید ووقتی بوی الرحمن عملکردتان بلند میشود قصه سرایی کنید که فلانی اغفال شده جادو شده و هزار افسانه خنده دار دیگر.
کارهای این روزهایتان مرا یاد سال 84 و 88 میاندازد.
حنایتان دیگر رنگی ندارد.
پاسخ
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
سلام دوست من و دوستان عزيز
اگر ما در حمايت يا رد كسي درست عمل نمي كنيم دليل بر نادرست بودن عملكرد آن فرد نمي شود . لطفا منصفانه قضاوت كنيد . جليلي از بدو ورود به مذاكرات هسته اي همواره همين رفتار را داشته است و خودم ايشان را در جريان راهپيمايي 22 بهمن 3 سال پيش ديدم كه بدون هيچ تكلف و تشريفاتي و مثل همه ي مردم در راه پيمايي حضور داشت . لطفا از سنجض پخصيت ها بر اساس زمان ها بپرهيزيد كه عاقبت از آن متقين است .
نصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۶
۲۵
بابا دکتر کشتی ما رو،کاندیدا بشو خلاص!
اصلح خود شمایی.این رفتار دینی،عینا دیپلماسی اسلامیه:انما المومنون الاخوه.
قلب امام شهدا و امام خامنه ای رو شاد کردی!
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۲
۱۸
این نکته را خوب است بگویم سایت ... با فراخوان نظرسنجی ریاست جمهوری سعی در نظر سازی برای خاتمی داشت وباتوجه به شناختی که ازاین نظرسنجی داشتم همانندقائل بودن رای آوری بالای معین البته به نظرسازی آنها درانتخابات 84درحالی که متر از 10%رای بیشتر نداشت به نام فرزندم درآن شرکت کردم اماقبلا آرای افرادرا یادداشت نمودم وبه آقای جلیلی رای دادم با تعجب بعد از رای دادنم درحالی که آراءکل یک عددافزایش داشت اما نه تنها بر رای آقای جلیلی افزوده نشد بلکه بررای آقای خاتمی افزوده شد لذا جادارد موسسات خائن به نظر افکار عمومی نظارت شده وازطرف دادستانی نسبت به اینگونه نظرسازی وقیحانه برخورد شود
پاسخ
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۳
۲۲
تهدید رژیم صهیونیستی توسط دکتر جلیلی بعد از نشست آلماتی2 و پوستر طراحی شده در این زمینه در وبلاگ حامیان کرمانشاهی دکتر سعید جلیلی www.saeed-jalili-ker.blogfa.com
پاسخ
طالوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۱
۳۲
زنده باد رئيس جمهور آتي
چه حالي ميده قيافه اشتون وقتي آقاسعيد را رئيس جمهور ببينه.
پاسخ
علی تنکابنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۹
۱۸
سلام، این یاداشت زیبا در پایگاه جوانان حامی دکتر سعید جلیلی به آدرس http://jalili-saeid.blogfa.com/ منتشر شد. با تشکر فراوان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۵۷
۶۷
این مظلوم نمای ها دیگر رنگی ندارد تو هشت دوره مذاکرات چه کردند فقط لجاجت ودشمنی جهان را با ایران زیاد کردند وتورم وگرسنگی را برای ملت به ارمغان اوردند خدا بدون خون ریزی شر تان را از سز ایران کم کند
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۳۴
۳۴
به این میگن انسان متعهد و با بصیرت


میگم تفاوت جناب جلیلی با کاندیداهای کنونی ریاست جمهوری همینه.جناب جلیلی میرن تو کشور دیگه خدمت میکنن و وظایف دینیشون رو هم انجام میدن.ولی کاندیدا های کنونی واسه رای اوردن تازه شروع کردن جلوی چشم مردم به مسجد برن برن قم و .........
درود بر سعید جلیلی
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۷
۶
دکتر جلیلی
سیاسی انقلابی
مردی که اگر بیاید
ادامه دهنده راه3تیر است
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۸
دکترجلیلی
رییس جمهوری92
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۴
۴
http://jalilitabas.blogfa.com/ دانشجویان حامی دکتر جلیلی در طبس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها