کد خبر: ۱۲۳۴۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
زندي گفت: مذاکره يک تيم عراقي به علي دايي سر مربي راه آهن شايعه است چرا که سال گذشته نيز اين شايعات را پيرامون دايي و تيم ملي عراق به وجود آوردند.
به گزارش 598،رستم زندي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: علي دايي يک مربي حرفه اي است و تا پايان  قراردادش در تيم راه آهن مي ماند و با هيچ تيمي مذاکره نخواهد کرد.

وي ادامه داد: متاسفانه عده اي قصد دارند در اين بازي هاي باقيمانده ليگ برتر براي ما مشکل ساز شوند و اين پيشنهادات را عنوان مي کنند چرا که دايي يک مربي حرفه اي است و تا پايان قرار دادش اين کار را نمي کند.

وي در مورد مذاکره با چند بازيکن پرسپوليس گفت: دايي معتقد است من هنوز با راه آهن براي فصل آينده قرار داد نبسته ام چطور مي توانم بازيکنان فصل بعد را انتخاب و مذاکره کنم.

زندي افزود: ما تمام تمرکزمان را براي بازي هاي باقيمانده مي گذاريم و مذاکره با دايي را نيز به پايان فصل موکول خواهيم کرد و دايي نيز تمايل ندارد قبل از پايان فصل در مورد فصل بعد تصميم گيري کند.

وي افزود: متاسفانه سهميه آسيا را از دست داديم و امسال نمي توانيم در آسيا حضور داشته باشيم اما براي فصل آينده برنامه ريزي بهتري خواهيم داشت تا راه آهن راد به جايگاه واقعي اش برسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها