کد خبر: ۱۲۳۴۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598، كمال پیرمؤذن امروز یكشنبه در گفت وگو با جام جم آنلاین با اعلام خبر دیدار برخی از نمایندگان فراكسیون اقلیت با هاشمی رفسنجانی گفت: این دیدار صبح امروز با حضور نمایندگان در دفتر ایشان انجام شد.

وی افزود: این دیدار برای تبریك حلول سال جدید و عید نوروز بود كه محمدرضا تابش و مهدی سنایی دو عضو فراكسیون اقلیت به نمایندگی از سایر نمایندگان سال نو را به ایشان تبریك گفتند.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینكه در این دیدار علاوه بر هفت نماینده مجلس برخی از چهره های مردمی هم حضور داشتند، اظهارداشت: آقای هاشمی رفسنجانی در این جلسه درخصوص نامگذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» و فرمایش‌هایب رهبری در این زمینه صحبت كردند و تأكید داشت كه امیدواریم همه سلایق در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

پیرمؤذن افزود: آقای هاشمی رفسنجانی همچنین در این دیدار در خصوص حماسه اقتصادی هم گفت كه با توجه به مشكلات فعلی جامعه و بدهكاری سنگین دولت به پیمانكاران و افراد حقیقی و حقوقی رفع این مشكلات در كوتاه مدت امكانپذیر نخواهد بود.

وی تصریح كرد: آقای هاشمی اعلام داشت كه با توجه به مشكلات اخیر كشور لازم است همه مردم و مسئولین با هم همت كرده تا این مشكلات رفع شود.

پیرمؤذن گفت: یكی از حاضرین در جلسه از آقای هاشمی رفسنجانی درخصوص كاندیداتوری اش در انتخابات سوال كرد كه آقای هاشمی درجواب اعلام داشت كه باید در این زمینه با مقام معظم رهبری مشورت و بعد تصمیم گیری كند.

به گفته پیرمؤذن، علاوه بر خود وی، محمدرضا تابش نماینده اردكان،علی مطهری نماینده تهران، مسعود پزشكیان نماینده تبریز، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمدمهدی پورفاطمی نماینده دشتستان و محمدرضا امیری نماینده زرند در این دیدار حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها