کد خبر: ۱۲۳۵۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پيش از دربي شهر منچستر در مورد باشگاه رقيب اظهار نظر جالبي کرده است.
ديدار تيم‌هاي منچستريونايتد و منچسترسيتي امشب (دوشنبه) و از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، فاصله امتيازي اين 2 تيم در صدر جدول 15 امتياز است و اگر يونايتدها بتوانند در ديدار امشب به پيروزي برسند، مي‌توان گفت که آنها قهرماني در ليگ برتر را از آن خود کرده‌اند.

روبرتو مانچيني در مورد ديدار با منچستريونايتد گفت: هيچ تيمي برابر يونايتدها خوب بازي نمي‌کند زيرا همه از رويارويي با آنها هراس دارند. وقتي تيمي با يونايتد روبه‌رو مي‌شود، از تاکتيک بسيار ساده‌اي استفاده مي‌کند چون همه به خود مي‌گويند که اين تيم بزرگ را نمي‌توان شکست داد. اگر برابر آنها قدرتمند ظاهر شويد مي‌توانيد شکست‌شان دهيد، همان طور که مي‌توانيد ما را شکست دهيد.

منچستريونايتد در اين فصل فقط برابر 4 تيم امتياز از دست داده‌ است. شکست برابر اورتون،‌ تاتنهام و نورويچ به همراه تساوي برابر سوانسي سيتي موجب شده‌ تا يونايتدها بهترين فصل تاريخ خود را پشت سر بگذارد.

مانچيني با تاکيد بر اينکه نمي‌خواهد ساير تيم‌ها را متهم به عدم تلاش برابر يونايتدها کند، افزود: نمي‌خواهم بگويم تيم‌ها خوب بازي نمي‌کنند ولي نظرم اين است که آنها از 100 درصد توان خود برابر منچستريونايتد استفاده نمي‌کنند. همه تصور مي‌کنند که نمي‌توانند پيروز شوند ولي من اين طرز فکر را قبول ندارم. اگر با قدرت ذهني بالا در ميدان حضور پيدا کنيد، مي‌توانيد هر تيمي را شکست دهيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها