کد خبر: ۱۲۳۵۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
کريم منصوري بعيد مي داند کسي حاضر به خريد امتياز تيم فوتسال شود و خودش هم با وجود بدهي سنگين مي خواهد قيد تيمداري را بزند.
تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک که يکي از ريشه دار ترين تيم هاي فوتسال ايران است، فصل گذشته با مشکلات عديده اي دست و پنجه نرم کرد و در حالي که همه کارشناسان معتقد بودند مي تواند با در اختيار داشتن ملي پوشان با تجربه مدعي اصلي قهرماني باشد اما اين تيم قرچکي در پايان فصل جايگاهي بهتر از سومي را کسب نکرد. از طرفي هم کادر فني و بازيکنان منصوري چندين بار در جريان بازي هاي ليگ قصد کناره گيري و منحل کردن تيم را داشتند اما با وساطت مسئولان از تصميم خود صرف نظر کردند. اما به نظر مي رسد با پايان ليگ و پرداخت نشدن دستمزدها ديگر هيچ مربي و بازيکني براي ماندن در قرچک رغبت نکند و مالک تيم هم با توجه به بدهي چندصد ميليوني قيد تيمداري را بزند.

کريم منصوري، مالک تيم در اين رابطه توضيح داد: اگر سازمان يا شخص خاصي مي خواهد امتياز تيم را خريداري کند، حتما اين کار بايد طي يکي دو هفته آينده انجام شود. من به شخصه نمي توانم وضعيت را دگرگون کنم و بدهي 700 ميليون توماني همچنان باقي مي ماند. با اين وضعيت بايد قيد تيمداري را بزنيم تا فوتسال منصوري از بين برود. آقايان در شوراي شهر قرچک که به مدت دو سال تيم را تحت پوشش گرفته بودند زير حرفشان زدند و نمي خواهند باور کنند که تيمداري هزينه دارد. آقايان پارسال آمدند و کلي بدهي به جا گذاشتند، حالا هم که مي خواهم تيم را به هر کسي واگذار کنم، مي گويد اول بدهي اش را پرداخت کن. با اين شرايط بعيد مي دانم کسي بيايد و بخواهد مالکيت تيم را بر عهده بگيرد.

او در ادامه ضمن بيان اين مطلب که تاکنون هيچ کسي براي خريد امتياز يا واگذاري موقت تيم درخواست نداده است، مطرح کرد: در صورت واگذاري موقت تنها به مدت يک سال و آن هم بدون تغيير نام اقدام خواهم کرد. يا اگر کسي بخواهد امتياز تيم را بخرد بايد بدهي هايش را هم خودش تقبل کند. در ضمن شوراي شهر نمي تواند تصميمي براي تيم بگيرد چون مالکش من هستم و در پايان هر کاري بايد امضاي من را هم داشته باشد. آقايان بيايند تکليف خودشان را مشخص کنند؛ لازم نيست براي تيم تعيين تکليف کنند. شايعاتي را هم که اخيرا به راه انداختند و مي گويند مشتري براي تيم پيدا شده کذب محض است. باشگاه متين ورامين چند وقت قبل پيشنهادي داد اما به توافق نرسيديم. من به عنوان مالک تيم منصوري قرچک بعيد مي دانم کسي براي نجات فوتسال اين شهر پيش قدم شود.

به گزارش ايسنا، وضعيت مبهم فوتسال منصوري هر چند در سال هاي اخير به موضوعي تکراري تبديل شده و اين تيم در دقيقه نود براي حضور در ليگ اعلام آمادگي مي کند اما به نظر مي رسد با توجه به عدم رسيدگي مالک منصوري در فصل قبل به تيم و کناره گيري مسئولان قرچک از تيم داري، ماجراي انحلال اين تيم با سابقه ، امسال به جاهاي باريکي بکشد و اين بار مردم قرچک واقعا با تيمشان وداع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها