کد خبر: ۱۲۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
دروازه‌بان رئال مادريد معتقد است که رسيدن به فينال رويايي است که مي‌تواند براي باشگاهش به تحقق بپيوندد.
ديگو لوپز اميد بسيار زيادي براي افتخارآفريني در ليگ قهرمانان اروپا دارد. وي در اين باره اظهار داشت: رسيدن به فينال مي‌تواند رويايي باشد که به تحقق مي‌پيوندد اما هنوز راه زيادي باقي مانده است. رقابت واقعا سختي داريم؛ هرچند مي‌دانيم اين باشگاه سابقه‌اي عالي در ليگ قهرمانان دارد. اين روياي بزرگي براي همه در باشگاه است. اميدواريم به فينال برسيم و براي رسيدن به قهرماني تلاش کنيم.

وي ادامه داد: هرچند بازيکنان جواني در اين تيم داريم اما آنها بسيار باتجربه هستند. همه آنها بازيکنان بين‌المللي هستند و براي کشورهايشان و ديگر باشگاه‌ها در فينال بازي کرده‌ا ند. فکر نمي‌کنم سن عامل مهمي باشد.

دروازه‌بان رئال مادريد خاطرنشان کرد: بارسلونا برتري کمي براي رفتن به دور برگشت دارد اما مسابقه‌اش با سن‌ژرمن هنوز هم يکي از متعادل‌ترين مسابقات است.

لوپز در خصوص پيروزي 2 بر صفر بايرن مونيخ مقابل يوونتوس نيز گفت: نتيجه بسيار خوبي بود. يوونتوس تيم بزرگي است. بايرن در وضعيت بهتري قرار دارد اما وقتي به تيم‌هاي ايتاليايي برخورد مي‌کند و به خصوص يوونتوس که فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشت هميشه نگران اين هستم که در دور برگشت چگونه مي‌خواهند عمل کنند.

وي همچنين با اشاره به مالاگا گفت: بورسيا تيم بزرگي است همان طور که در مرحله گروهي مقابل ما نشان داد اما مالاگا هنوز حذف شده و يک تساوي که گل در بر داشته باشد، مي‌تواند آنها را به نيمه‌نهايي برساند. دوست دارم مالاگا به دور بعد برسد زيرا يک تيم اسپانيايي هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها