کد خبر: ۱۲۳۸۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
منچسترسیتی با غلبه برمنچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد فاصله خود را با صدر جدول کاهش داد و غرور را به اردوگاه آبی پوشان بازگرداند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، شاید نبرد برای بازداشتن منچستریونایتد از دسترسی به بیستمین جام قهرمانی دیرهنگام باشد ولی تیم روبرتو مانچینی شایستگی این پیروزی را داشت.

 

سرخیو آگرو که تا سی دقیقه پایان بازی روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود دقایقی پس از ورود به زمین ، گل پیروزی را به ثمر رساندتا برای دومین بار پیاپی سیتی در اولدترافورد بر رقیب همشهری غلبه کند.

 

ابتدا جیمز میلنر تیم میهمان را در اوایل نیمه دوم پیش انداخت و گل نخست را در دقیقه 51 وارد دروازه یونایتد کرد ولی هشت دقیقه بعد در دقیقه 59 ویسنت کمپانی کاپیتان سیتی به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد که به این گونه گل تساوی به ثمر رسید.

 

مانچینی برای آنکه بتواند حرف آخر را بزند آگرو را وارد زمین کرد تا تب و تاب دربی منچستر بنشیند با این حال هنوز منچستریونایتد بود که در زمین جولان می داد هرچند که تاکتیک های منسجم تیمی سیتی اجازه کار به آنها را نمی داد

 

سرخیو آگوئرو در دقیقه 78 و تنها 7 دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد روی یک حرکت انفرادی دفاع یونایتد را به هم بریزد و با ضربه ای تماشایی توپ را به سقف دروازه تیم میزبان بچسباند.

 

سرمربی ایتالیایی روز گذشته گفته بود که فاصله واقعی میان سیتی و یونایتد کمتر از 15 امتیازی است که روی کاغذ نشان می دهد. استدلال او در بازی شهراورد منچستر قوت و صحت خود را نشان داد. تیم او توانست پس از 18 بازی نخستین باخت را به یونایتد تحمیل کند.

 

وین رونی پس از بهبود از مصدومیت به خط حمله یونایتد بازگشت. این مصدومیت او را از بازی مقابل چلسی در جام حذفی باز داشته بود. او در دربی دیروز از تک روی های  دنی ولبک هم تیمی خود به خشم آمده بود چرا که در فاصله دور به دروازه ، اصرار داشت خودش توپ را به گل تبدیل کند.

 

فیل جونز در قلب دفاع در کنارریو فردینان بود . این دو بویژه با مهار کردن کارلوس ته وزمهاجم سابق منچستریونایتد ارزش خود را در محوطه جریمه نشان دادند.

 

در نهایت سیتی با گل پیروزی بخش آگوئرو با نتیجه 2 بر یک یونایتد را در خانه اش شکست داد و اختلاف را با این تیم به 12 امتیاز رساند.

 

با این حال روبرتو مانچینی سرمربی سیتی قبول کرده یونایتد در این فصل لیگ برتر را فتح خواهد و این پیروزی تنها تسکینی بر درد ناکامی آنها از دفاع از عنوان قهرمانی شان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها