کد خبر: ۱۲۳۸۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: فينال جام حذفي احتمالا بعد از پايان ليگ يا بعد از انتخابي تيم ملي در جام جهاني برگزار مي‌شود.
علي کفاشيان بعد از جلسه هيئت اجرايي در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز در مورد کامل شدن اساسنامه بود که قرار شد ايرادات و اساسنامه امضا شود.

به گزارش فارس، وي درباره 16 تيمي شدن ليگ برتر اظهار داشت: اين تصميمي است که از يک سال و نيم قبل گرفته شده و ليگ سال آينده قطعا 16 تميي برگزار مي‌شود. اگر خواستيم تغييراتي ايجاد کنيم براي سال‌هاي آينده خواهد بود.

کفاشيان همچنين درباره فشردگي ليگ برتر عنوان کرد: مسابقات بايد اينگونه برگزار شود اما سال بعد اين فشردگي کمتر مي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره محل فينال جام حذفي و زمان آن تصريح کرد: آئين‌نامه و تفاهم‌نامه‌هايي وجود دارد و با قرعه‌کشي مي‌توانيم تيم‌ها را مشخص کنيم. پيشنهاد من ميزباني تهران است که هر دو تيم 50-50 براي حضور تماشاگران سهميه بگيرند. ميزباني که در تهران باشد تماشاگران بيشتري مي‌آيند و جذابيت فوتبال بيشتر مي‌شود. مشهد و قم هم از ديگر شهرهاي پيشنهادي براي ميزباني بودند اما در نهايت به تفاهم هر دو باشگاه بستگي دارد. زمان آن را هم قصد داريم بعد از پايان ليگ يا بعد از بازي‌هاي تيم ملي در انتخابي جام جهاني برگزار کنيم. اردوهاي تيم ملي هم بايد هر چه سريع‌تر آغاز شود و کادر کارش را شروع کند. پيشنهادي از عراق، عمان و امارات براي بازي‌هاي تدارکاتي داريم. هفته آينده با کادر فني جلسه مي‌گذاريم و در اين باره صحبت مي‌کنيم.

وي درباره محروميت هادي عقيلي واينکه با شما صحبتي داشته، اظهار داشت: من با او صحبتي نداشتم اين تصميمي است که کميته انضباطي گرفته است و بايد اجرا شود.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره جلسه با رئيس فدراسيون قطر و اينکه آيا در اين جلسه درباره تباني بحث شد، عنوان کرد: آنها در يک گروه 10 نفره براي حمايت کانديداتوري قطر براي فيفا آمده بودند چون قطر ميزباني 2022 را دارد، بهتر است يک نماينده در فيفا داشته باشد. آنها اين حمايت را از ما خواستند.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که آيا شما با وزير ورزش جلسه‌اي داشتيد، اظهار داشت: نه.

وي همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره مجمع فدراسيون فوتبال تصريح کرد: اين مجمع تيرماه است و انتخابات زودرس را پيشنهاد مي‌کنم. فضاي جديدي در فوتبال داريم و نياز به حمايت مالي. مردم هم انتظارات زيادي دارند. توان من همين است. فوتبال نبايد به خاطر من که توانم محدود است ضربه بخورد و ظلم ببيند.

کفاشيان افزود: تا خرداد که بازي‌هاي جام جهاني داريم نبايد هيچ تنشي ايجاد شود همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم ملي به جام جهاني برود. اگر هم نرود تيم ملي از طرف دولت و مجلس و رسانه نياز به حمايت دارد. مي‌خواهم هر کسي که مي‌تواند به تيم ملي کمک کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که به صعود جام جهاني اميدار است، عنوان کرد: بله ما حتما بايد صعود کنيم. سه بازي داريم و بايد قطر و لبنان را شکست دهيم. با شکست اين ها مي‌توانيم کره را هم مغلوب کنيم. روزهاي سختي داريم. اگر تيم ملي به جام جهاني نرود اولين لطمه را بازيکنان و اهالي فوتبال مي‌خورند بايد همه عزم خود را جزم کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال همچنين درباره مرخصي کي‌روش که کي به پايان مي‌رسد، گفت: اين آخرين مرخصي کي‌روش بود.

وي درباره قرارداد خسوس اظهار داشت: تا بازي‌هاي آسيايي با وجود اينکه کميته به ما بودجه نمي‌دهد اما خسوس را نگه مي‌داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها