کد خبر: ۱۲۴۲۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
حسن توکل نیا تهیه کننده فیلم سینمایی «جابجا»از اکران این فیلم در اکران دوم نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن توکل نیا تهیه کننده با اشاره به طولانی شدن  زمان اکران  فیلم سینمایی «جابجا»گفت:8 ماه از آماده شدن این فیلم سینمایی برای اکران می گذرد ولی فیلم به دلیل مشکلاتی که در شورای پروانه نمایش داشت بالاخره بهمن ماه پروانه نمایش فیلم صادر شد. ایده آل ترین زمان برای اکران فیلمی که مضمون طنز دارد عید نوروز بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 توکل نیا  ادامه داد:با عدم اکران این فیلم در تعطیلات عید نوروز حق فیلم خورده شدو با توجه به نیاز سینمای ایران به اکران فیلمی با فضای کمدی ،نمایش این فیلم در نیمه دوم اکران های نوروزی مناسب به نظر می رسد .

 او در ادامه درباره فعالیت های آتی خود گفت:اگر فیلم«جابجا»زودتر اکران می شد قطعا پروژه دیگری را در بهار سال جاری آغاز می کردیم اما با این شرایط ساخت فیلم بعدی با تاخیر آغاز خواهد شد.

 «جابجا»داستان فردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود.

 بازیگران:اکبر عبدی،افسانه چهره آزاد،مهران غفوریان مهران رجبی،جواد عزتی،گیتی قاسمی،حمید لولایی،شیوا خسرو مهر،سمانه پاکدل ،المیرا عبدی ،پریسا رضایی ،دانیال مرادی ،حسین خوانساری .با حضور ناصر گیتی جاه،آرش تاج

 سایر عوامل فیلم سینمایی«جابجا» عبارتند از :کارگردان :علی توکل نیا،فیلم نامه:بابک ربیعی،مدیر فیلمبرداری:رضا شیخی،تدوین:رضا مطهری,محمد احسان اجتهادی،صدابردار:آرش برومند،دستیار اول کارگردان:فهیمه کمالی،دستیاربرنامه ریز:محسن نعیمی،طراح صحنه و لباس:مجید شهبازی،صداگذاری:مهرداد جلو خانی،طراح گریم:فریدا صفائیان،منشی صحنه:مارال فتحی،عکاس:سحاب زری،آهنگساز:ناصر چشم آذر،مدیر روابط عمومی:بهناز شیربانی،مدیر تدارکات :محمد ولی احمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها