کد خبر: ۱۲۴۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس پيش از ديدار با بايرن مونيخ، تيم حريف را يک آسمان خراش خواند و اعلام کرد يووه در حال بنا کردن يک ساختمان است.
ديدار تيم‌هاي يوونتوس و بايرن مونيخ در چارچوب ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اختصاصي يووه آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، ديدار رفت در آليانس آره‌نا مونيخ با حساب 2 بر صفر به سود باواريايي‌ها به پايان رسيد. يوونتوس براي راهيابي به مرحله بعد بايد بايرن را با اختلاف 3 گل شکست دهد.

آنتونيو کونته در مورد اين ديدار گفت: نسبت به ديدار رفت متفاوت خواهيم بود. آنها درست مانند يک آسمان خراش هستند و تيم ما در حال ساخت يک ساختمان است! با تيمي بسيار قدرتمند روبه‌رو خواهيم شد. انگيزه کافي و آرامش بالايي براي حضور در اين ديدار داريم و بدون شک تفاوت زيادي با ديدار رفت خواهيم داشت. در ديدار رفت متوجه شديم که بايرن يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني در اروپا است و بسيار فيزيکي بازي مي‌کند.

کونته در ادامه گفت: در تمام سال‌هاي اخير بايرني‌ها تلاش کردند تا به جايي که اکنون حضور دارند برسند. رسيدن به 2 فينال اروپايي در 3 سال اخير نشان مي‌دهد که بايرن مونيخ هم از نظر تيمي و هم از نظر باشگاهي در سطح بسيار بالايي قرار دارد ولي ما پس از سپري کردن سال‌هاي بسيار سخت، تازه در ابتداي راه قرار داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها