کد خبر: ۱۲۴۳۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
فوتبال ملی - سپاهان امشب در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی قرار خواهد گرفت.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ این بازی برای زردپوشان اهمیت زیادی دارد چرا که آنها بازی قبلی را با نتیجه ای سنگین واگذار کردند و حالا برای صعود شرایط سختی دارند.محمدرضا خلعتبری هم بازی با الاهلی را سخت توصیف می کند ولی معتقد است تیمش بازی متفاوتی را در عربستان برگزار خواهد کرد.خلعتبری در مورد وضعیت سپاهان در لیگ قهرمانان،شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
امشب برای انتقام گرفتن بازی می کنید؟
بحث انتقام نیست.ما بازی رفت را واگذار کردیم و علاوه بر اینکه خسته بودیم در دفاع تیمی هم مشکل داشتیم.حتما ضعف هایی داشتیم که باختیم و حالا باید اشتباهات خود را کمتر کنیم.بازی سختی داریم ولی قرار نیست مثل بازی رفت باشیم چون شرایط هر مسابقه فرق می کند.
می دانی که بازیکنان الاهلی بعد از شکست دادن شما در یک عکس چهار نفره،شدیدا برای سپاهان کری خواندند؟
ما جواب خوشحالی و این کارهای آنها را باید در زمین بدهیم و اینجا حرف زدن فایده ندارد.آنها بازی رفت را بردند،خُب نوش جان شان ولی حالا داستان این بازی فرق دارد.ما باید حتما امتیاز بگیریم.اگر امشب به الاهلی ببازیم شانس صعودمان کم خواهد شد.
نتیجه را پیش بینی نمی کنی؟
پیش بینی سخت است ولی باید امتیاز بگیریم.ما به هیچ عنوان نباید ببازیم.
قول گلزنی می دهی؟
برای من فقط مهم این است که سپاهان برنده شود.امیدوارم بازی تاثیرگذاری انجام دهم و سپاهان سه امتیاز را بگیرد،حالا فرقی ندارد چه کسی گل بزند.
شرایط سپاهان را در لیگ برتر چطور می بینی؟
خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و برد مقابل نفت بسیار مهم بود.حالا باید بازی های باقی مانده را هم با برد پشت سر بگذاریم و امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.
ولی خیلی ها معتقدند شانس استقلال بیشتر از سپاهان است،نظر تو چیست؟
من چنین نظری ندارم و شانس استقلال برای قهرمانی یک درصد هم بیشتر نیست.در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و هر سه مدعی به اندازه خودشان شانس قهرمانی دارند.
قبول داری اگر قهرمانی می خواهید باید استقلال را در آزادی ببرید؟
بازی با استقلال بسیار مهم است.هر تیمی این بازی را ببرد تا 90 درصد قهرمانی اش قطعی خواهد شد.این یک بازی سرنوشت ساز است و ما باید پیروز شویم.اگر هم بازی مساوی شود،سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود.
فکر می کنی دوباره استقلال را ببرید؟
ما در جام حذفی خیلی خوب بازی کردیم و می توانیم دوباره برنده شویم.البته استقلال هم تیم بسیار خوبی است که به اندازه خودش شانس دارد.حالا باید ببینیم چه می شود،امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.
در فینال جام حذفی هم با پرسپولیس بازی دارید،دوست داشتی به جای پرسپولیس با داماش بازی می کردید؟
ما تعیین نمی کنیم که در فینال با چه تیمی بازی می کنیم.پرسپولیس به فینال رسید و حتما حقش بود که رسید و ما هم فینالیست شدیم.برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم و حالا پرسپولیس حریف ما است.آنها تیم خوبی دارند و با گل محمدی تیم متفاوتی شدند ولی ما هم تیم خوبی داریم.در جام حذفی هم دنبال قهرمانی هستیم و می خواهیم در هر دو جام قهرمان شویم.سپاهان در هر دو جام شانس قهرمانی دارد.
راستی فصل بعد در سپاهان می مانی؟
هنوز که صحبتی برای فصل بعد نشده است.من در سپاهان روزهای خوبی داشتم و از زندگی از اصفهان راضی هستم.دوست دارم در سپاهان بمانم،اگر مرا خواستند در خدمتم و اگر هم نخواستند برای موفقیت سپاهان دعا می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها