کد خبر: ۱۲۴۴۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 4 بازيکن اين تيم و با حضور قلعه‌نويي برگزار شد.
به گزارش فارس، تيم استقلال يک روز پس از شکست مقابل الهلال از ساعت 17 امروز د رزمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرينات خود را پيگيري کرد. از زماني که تمرينات تيم استقلال به زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي منتقل شده است، خبرنگاران براي ورود به محل تمرين آبي‌پوشان دچار مشکلاتي شده‌اند و تا زماني که کارت حراست وزارت ورزش و جوانان را براي مسئولان رؤيت نکنند از ورود آنان خودداري خواهد شد. امروز نيز تعدادي از خبرنگاران و عکاسان پشت در‌هاي مجموعه ورزشي آزادي منتظر ماندند و پس از دقايقي به داخل مجموعه هدايت شدند.

* سيد مهدي رحمتي،‌آرش برهاني، سياوش اکبرپور و جي لوييد ساموئل به همراه حسن اشجاري غائبان تمرين امروز محسوب مي شدند. ساموئل به دليل آسيب‌ديدگي از ناحيه مچ پا به محل تمرين آبي‌پوشان نيامد. دکتر نوروزي در اين باره به خبرنگاران گفت:‌اين بازيکن به کلينيک رفته و وضعيت او براي بازي با گهر مشخص نيست قرار است از اين بازيکن فردا تست گرفته شود. ساير بازيکنان هم مشکلي ندارند.

*حسن اشجاري فعلا به دليل مصدوميت بايد فيزيوتراپي کند.

* قبل از آنکه تمرين آبي‌پوشان آغاز شود، چند هوادار نسبت به عملکرد سياوش اکبرپور معترض شدند و مي‌خواستند اين موضوع را به گوش سرمربي استقلال برسانند؛ اما تعداد ديگري از هواداران با آنها مخالفت کرده و مي‌گفتند سرمربي بايد تصميم بگيرد که چه بازيکني به ميدان برود و هواداران حق اعتراض ندارند چون سرمربي بازيکن را تمرين مي‌دهد و با آنها زندگي مي‌کند. اين تعداد از هواداران دقايقي با يکديگر در اين باره صحبت کردند و سپس قضيه خاتمه پيدا کرد.

* فرهاد مجيدي که در فهرست 18 نفره بازي روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار ديگر بازيکنان برنامه‌هاي تمريني را انجام داد.

* محمد نيک‌سيرت مهاجم اسبق استقلال به همراه فرزاد مجيدي، دکتر نورزي، سيروس دين‌محمدي و شاهرخ بياني در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.

* در ابتداي تمرين امروز امير قلعه‌نويي بازيکنان اصلي استقلال را دور هم جمع کرد و در خصوص شکست در بازي روز گذشته با آنها به صحبت پرداخت. وي که با لباس شخصي به محل تمرين آمده بود براي دقايقي عملکرد بازيکنان را مورد نقد قرار داد و از آنها خواست که براي بازي با گهر شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

* بعد از صحبت‌هاي قلعه‌نويي تمامي بازيکنان برنامه‌هاي تاکتيکي را پشت سر گذاشته و زير نظر مجيد صالح، ستار همداني،‌کريم بوستاني و حاج قاسم برنامه‌هاي تمريني را پشت سر گذاشتند.

* علي حمودي، حنيف عمران‌زاده، پژمان منتظري و فرزاد حاتمي 4 بازيکني بودند که بعد از تمرين ريکاوري بازي تنيس فوتبال را انجام دادند.

* بازيکنان تيم استقلال در تمرين امروز همچنان در خصوص شکست مقابل الهلال و اتفاقات رخ‌داده در اين مسابقه صحبت مي‌کردند.

* دکتر نوروزي که در تمرين امروز تيم استقلال حضور داشت، براي دقايقي با امير قلعه‌نويي به صحبت پرداخت.

*بازيکنان استقلال در نهايت در دو گروه به بازي دستگرمي پرداختند که جواد نکونام هم در اين بازي حضور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها