کد خبر: ۱۲۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
رویکرد فرصت طلبانه و متملقانه جریان اصلاحات ، در جهت گام نهادن در عرصه انتخابات مدتهاست که با بازیچه قرار دادن شخصیت هاشمی رفسنجانی سعی در جبران عقب ماندگی سیاسی شان دارند. هر چند که این مواضع اصلاح طلبان خود نشان از آن دارد که به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیستند
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی عصر امروز در ادامه مطالب بازخوانی مواضع اصلاح طلبان درباره آقای هاشمی در دو مطلب قبل به اظهارات اصلاح طلبان در نقد هاشمی پرداختیم و تندروی جناح چپ را نسبت به ایشان بیان نمودیم. اما در مطلب پیش رو چرخش 180 درجه ای آنان و نزدیکی به مواضع آقای هاشمی را بیان می نماییم.  

رویکرد فرصت طلبانه و متملقانه جریان اصلاحات ، در جهت گام نهادن در عرصه انتخابات مدتهاست که با بازیچه قرار دادن شخصیت هاشمی رفسنجانی سعی در جبران عقب ماندگی سیاسی شان دارند. هر چند که این مواضع اصلاح طلبان خود نشان از آن دارد که به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیستند . 

این گروه سیاسی، به دنبال فردی است که بوسیله آن بتوانند به آمال و آرزوهای سیاسی شان جامه عمل بپوشانند. مواضعی که اصلاح طلبان در حال حاضر اتخاذ کرده اند کاملا در تضاد با مواضع چند سال قبل آقایان است ، افرادی که در انتقاد به هاشمی رفسنجانی صحبت های فراوانی کرده بودند . و در یادداشتهای پیشین بدان اشاره شده است .

سعید حجاریان که یکی از منتقدین هاشمی بوده است ، اخیرا در دفاع از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری گفته است:" حاضرم برای دعوت از هاشمی پادویی کنم. جریان بی رمق اصلاحات نیاز به احیا و ریکاوری دارد که ورود هاشمی به صحنه این فضا را برای ما مهیا می کند." حجاریان هم اینک در جهت تایید هاشمی و حضورش در انتخابات در جلسات متعددی حضور می یابد.

وزیر اطلاعات اصلاح‌طلبان یونسی درباره کاندیداتوری هاشمی می‌گوید: من به آقای هاشمی توصیه می‌کنم که خودشان در انتخابات کاندیدا نشود و از هرکس که مد نظرشان است و به نظرشان صلاحیت دارد ، حمایت کنند!اما در اظهار نظر دیگری می گوید :به کاندیدایی رأی می دهم که سردار مملکت، مرد روزهای سخت و باتجربه باشد!

موسوی لاری وزیر کشور خاتمی می گوید : فکر می‌کنم آقای هاشمی و اصلاح‌طلبان هر دو به یک نقطه مشترک رسیده‌اند که وضعیت کشور به وضعیتی رسیده که باید به حداقل‌ها بسنده کرد. فکر نمی‌کنم آقای هاشمی به عنوان کاندیدا به صحنه بیاید ولی قطعا اگرایشان امروز بگوید من کاندیدا هستم، جریان اصلاح طلب ایشان را رقیب خودش تلقی نمی‌کند. 

ظاهرا هاشمی رفسنجانی تنها فردی است که به ادعای آنان می تواند جریان مزبور را از برزخی که گرفتار آمده است برهاند . برزخی که سران اصلاحات با پای فشاری بر دروغ بزرگی به نام " تقلب " در انتخابات گذشته ریاست جمهوری ایجاد نمودند. اینک با استفاده ابزاری از هاشمی رفسنجانی سعی در بازسازی خویش دارند.

اما نکته مهم و حیاتی که ظاهرا اصلاح طلبان آن را فراموش کرده اند این است که هاشمی دیگر در بین مردم محبوبیت و مقبولیت برای باسازی وجهه خراب خودش از انتخابات 88 به بعد را ندارد چه برسد به اینکه بخواهد یا بتواند چهره فتنه گران اصلاحات چی را باسازی بنماید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها