کد خبر: ۱۲۴۵۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
به نظر شما کدام یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان از بابت تاریخ مشخص شده فینال جام حذفی بیشتر ضرر می‌کنند؟
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در حالی زمان دیدار نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران را 14 اردیبهشت‌ماه اعلام کرده است که مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کرده و این زمان را به سود تیم سپاهان دانستند.
 به گزارش گل به نقل از ایرنا، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با توجه به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر(جام خلیج‌فارس) تا رویارویی با یکدیگر در دیدار نهایی جام حذفی به ترتیب در 5 و 2 مسابقه رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

برنامه وحشتناک سپاهان
شاگردان زلاتکو کرانچار در تیم سپاهان از امشب (21 فروردین) تا سوم اردیبهشت‌ماه در چهار دیدار خارج از خانه باید به مصاف حریفان آسیایی و لیگ برتری خود بروند وپس از آن، 10 اردیبهشت ماه آخرین مسابقه خود پیش از مصاف با پرسپولیس را در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان برگزار کنند. سپاهانی‌ها که امشب (چهارشنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده به میهمانی الاهی می‌روند پنج روز دیگر (26 فروردین) در مصافی حساس و سرنوشت‌ساز در لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال قرار می‌گیرند.
طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، سپاهانی‌ها 30 فروردین ماه نیز باید به رشت بروند و دیدارماقبل آخر لیگ برتر را 14 روز زودتر از تیم استقلال دیگر مدعی این رقابت‌ها مقابل داماش گیلان برگزار کنند. تیم سپاهان که یکی از سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است، سوم اردیبهشت ماه در هفته پنجم این رقابت‌ها در شهر دوبی میهمان تیم النصر امارات است. سپاهانی‌ها پس از انجام این مسابقه به اصفهان بازمی‌گردند و 10 اردیبهشت ماه در دیداری خانگی در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی تیم الغرافه قطر قرار می‌گیرند.

پرسپولیس و فقط 2 بازی
در عین حال تیم پرسپولیس پیش از دیدار نهایی جام حذفی مقابل سپاهان، تنها دو دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی برگزار می‌کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس روز جمعه 23 فروردین ماه در هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به میهمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌روند و دهم اردیبهشت ماه در هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای ملوان بندرانزلی هستند. این فاصله زیاد بین دو بازی ذوب و ملوان همان چیزی است که اعتراض قرمزها را در پی داشته است.

اعتراض رویانیان
 اما با وجود این‌که برنامه فینال حذفی به سود پرسپولیس به نظر می‌رسد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) زمان مشخص شده برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی را به نفع تیم سپاهان دانسته و گفته است: سرخپوشان از 23 فروردین تا 10 اردیهشت ماه دیداری ندارند و این موضوع برای آماده نگه داشتن بازیکنان به منظور رویارویی حساس 14 اردیبهشت ماه مقابل سپاهان در دیدار نهایی جام حذفی مشکل‌ساز می‌شود. چرا پرسپولیس 18 روز استراحت دارد و پس از خروج از شرایط مسابقه 4 روز قبل از بازی سپاهان به مصاف ملوان بندرانزلی می‌‌رود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها