کد خبر: ۱۲۴۵۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال يوونتوس ايتاليا گفت: بايد پذيرفت که بايرني‌ها در دو بازي رفت و برگشت بهتر از ما بودند و با شايستگي صعود کردند.
آنتونيو کونته شب گذشته نيز همچون بازي هفته قبل مغلوب «باواريي ها»(بايرن) شد. شاگردان او در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا باخت 2 بر صفر بازي رفت را تکرار کردند و از ادامه حضور در جام حذف شدند.

به گزارش فارس،مربي «بانوي پير» به خبرنگاران گفت: با وجود شکست از بايرن و حذف از جام بايد اظهار کنم يوونتوس در 18 ماه گذشته کاري بزرگ انجام داده و به دستاوردهاي خوبي نيز رسيده است. در اينجا يعني ليگ قهرمانان اروپا بايد بپذيريم که مونيخي‌ها در دو بازي رفت و برگشت بهتر از ما بودند و عملکرد بهتري نيز داشتند. پس شايسته برد و راهيابي به مرحله بعد بودند.

او ادامه داد: ما با حريفي در اين مرحله مواجه شديم که بسيار قوي است و در بازي گروهي فوق العاده عالي کار مي‌کند. نه فقط ما بلکه هر تيم درجه يک ديگري نيز مقابل آنان قرارگيرد، به مشکل برمي خورد. در مقابل چنين تيم قدرتمندي، يوونتوس نهايت تلاش خود را کرد.

او ادامه داد: من همين جا از هواداران تشکر مي کنم که يوونتوس را در ليگ قهرمانان حمايت کردند. اکنون موظف هستيم روي قهرماني در کالچو متمرکز شويم و براي خشنودي دل هواداران مقام کسب کنيم.

در اين پيکار ماريو ماندزوکيچ در دقيقه 64 و کلاديو پيزارو در دقيقه 1+90 براي سرخ پوشان ژرمني گلزني کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها