کد خبر: ۱۲۴۸۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
ده‌ها هزار انقلابی در «صعده» با برگزاری تظاهرات، بر ضرورت تداوم انقلاب تا تحقق اهداف آن و سرنگونی دولت کنونی که مجری سیاست‌های آمریکاست، تاکید کردند.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد»، صبح دیروز ‌ده‌ها هزار یمنی ساکن در استان «صعده» واقع در شمال این کشور با برگزاری تظاهرات بر ضرورت ادامه گزینه انقلاب و رد دخالت‌های خارجی و اقدامات دولت تاکید کردند.

در بیانیه پایانی این تظاهرات آمده است: دوره‌ای که گذشت، ثابت می‌کند که باید بر گزینه تداوم انقلاب تاکید داشت و از اقدامات دولت موسوم به وفاق ملی و احزاب شرکت‌کننده در آن که در واقع شریک رژیم سابق هستند، جلوگیری شود.

سازمان‌دهندگان این تظاهرات اعلام کردند که تداوم این انقلاب ایمان و اعتقاد ماست و این خط را در واقع شهدای انقلاب، زخمی‌ها و تمام آزادگان این وطن برای ما ترسیم کرده‌اند که در راه آن، گرانبهاترین دارایی خود را فدا کرده‌اند.

تظاهرات‌کنندگان تاکید کردند که ملت همچنان خواستار سرنگونی رژیم و تغییر نظام فاسد کنونی و تحقق اهداف انقلاب خود هستند.

سازمان‌دهندگان این تظاهرات اعلام کردند: دولت وفاق ملی در واقع پوششی سیاسی برای اقدامات جنایتکارانه آمریکا است که شهروندان یمنی را تهدید می‌کنند و انحلال این دولت بهترین راه برای حفظ حاکمیت و استقلال یمن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها