کد خبر: ۱۲۵۱۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه در ديدار برابر سپاهان محروم نيست، گفت: اين بازي بسيار حياتي است و کوچک‌ترين غفلت باعث از دست رفتن قهرماني مي‌شود.
هاشم بيک‌زاده در خصوص ديدار روز دوشنبه اين تيم برابر سپاهان اصفهان ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين ديدار يک بازي حياتي است و مثل يک فينال مي‌ماند. اگر برنده شويم زحمات يک سال تيم به هدر نمي‌رود. از سپاهان شناخت کافي داريم و کاملا اين تيم را مي‌شناسيم.

وي همچنين افزود: البته آنها هم اطلاعات خوبي از استقلال دارند که اين مي‌‎تواند کار را براي هر دو گروه دشوار کند. به نظرم اين بازي آنقدر مهم است که کوچکترين غفلت از سوي هر دو تيم باعث از دست رفتن قهرماني آنها خواهد شد.

به نقل از مهر، اين بازيکن با بيان اين که 3 اخطاره نيست، عنوان کرد: خوشبختانه دو اخطاره‌ هستم و در اين بازي که سرنوشت ليگ را تعيين کند، مي‌توانم بازي کنم. اميدوارم هواداران در اين ديدار ما را تنها نگذارند. در مسابقه با گهر که آنها حضور نداشتند، انگار يک چيز را گم کرده بوديم. اميدوارم در ديدار با سپاهان به ورزشگاه بيايند و ما را تنها نگذارند.

وي با اشاره به شرايط تيم سپاهان اظهار داشت: به نظرم اين تيم شرايطي متفاوت با آن تيمي که در دو بازي برابر الاهلي 8 گل دريافت کرده بود، خواهد داشت.

بيک‌زاده در پايان گفت: سپاهان تقريبا در ليگ قهرمانان آسيا شانسي براي صعود ندارد و تمام انرژي خود را در ديدار برابر ما و فينال جام حذفي خواهد گذاشت، بنابراين بايد خيلي مراقب باشيم تا بتوانيم با دست پر از اين ميدان سرنوشت ساز خارج شويم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها