کد خبر: ۱۲۵۱۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي باشگاه ميلان ابراز اميدواري کرد شعارهاي نژادپرستانه‌اي که عليه مهاجم تيمش شنيده، آخرين شعار نژاد پرستانه باشد.
در ديدار هفته گذشته فيورنتينا و ميلان که هفته گذشته برگزار شد و به تساوي 2 بر 2 رسيد، هواداران ويولا شعارهاي نژاد پرستانه‌اي را عليه ماريو بالوتلي سر دادند که اين موضوع سرمربي روسونري را بر آن داشته تا در اين مورد صحبت کند.

بالوتلي پس از بازي اعلام کرده بود مي‌خواسته در زماني که بازي در جريان بوده، زمين را ترک کند ولي از اين کار منصرف شده است.

به گزارش فارس، ماسيميليانو آلگري در اين مورد گفت: شعارهاي هواداران فيورنتينا را شنيدم. اميدوارم آخرين باري که اين شعارها در فوتبال شنيده شدند، همان بازي باشد. اگر مي‌خواهيم به همراه اعضاي خانواده و کودکانمان به ورزشگاه بياييم، ديگر نبايد از اين اتفاق‌ها بيفتد.

آلگري در ادامه به تمجيد از تيمش پرداخت که پس از شروع بسيار بد در اين فصل توانسته خودش را به جمع تيم‌هاي بالاي جدول برساند.

«پس از آغاز مصيبت‌باري که در ابتداي فصل داشتيم، تاکنون 58 امتياز جمع آوري کرده‌ايم. در اين مورد بايد از تمامي بازيکنان تيم تشکر ويژه‌اي داشته باشم. تنها چيزي که به آن مي‌انديشم، رسيدن به ليگ قهرمانان در فصل آينده است. براي رسيدن به اين مهم نبايد به اين سادگي امتياز از دست بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها