کد خبر: ۱۲۵۳۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي ميلان تاکيد کرد هدف تيمش رسيدن به رتبه دوم و حضور در ليگ قهرمانان سال آينده است.
ميلان در هفته سي و دوم سري A ايتاليا در زمين خودي با تساوي يک بر يک برابر ناپولي متوقف شد.

متيو فلاميني 30 براي ميلان و گوران پندف 33 براي ناپولي گلزني کردند. با اين تساوي ناپولي 63 امتيازي و در رده دوم باقي ماند و ميلان نيز با 59 امتياز در رتبه سوم قرار گرفت.

در اين ديدار متيو فلاميني در دقيقه 72 از زمين اخراج شد ولي ميلان باز هم تيم قدرتمندي نشان داد و به دنبال زدن گل پيروزي بود. تساوي ميلان فاصله 4 امتيازي با ناپولي را حفظ کرد ولي ماسيميليانو آلگري ابراز اميدواري کرد تيمش در هفته‌هاي باقي مانده بتواند به رتبه دوم جدول برسد.

«ميلان خيلي خوب بازي کرد. فقط يک اشتباه داشتيم و آن هم موجب شد تا پندف دروازه ما را باز کند. هنوز در کورس قرار داريم و مي‌توانيم با فاصله گرفتن از فيورنتينا، جاي ناپولي در رده دوم را بگيريم. هنوز چند هفته تا پايان رقابت‌ها باقي مانده و هنوز هم هدف ما رسيدن به مقام دوم يا سوم براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا در سال آينده است.»

وي افزود: دوست داريم دوم شويم ولي رسيدن به مقام سوم نيز مي‌تواند براي ما خوب باشد. در نيم فصل نخست 10 امتياز کمتر از فيورنتينا داشتيم ولي اکنون 4 امتياز بيشتر از آنها جمع آوري کرده‌ايم. اين نشان مي‌دهد که ما توانسته‌ايم نتيجه‌هاي بسيار خوبي بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها