کد خبر: ۱۲۵۳۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال مي گويد با توجه به مهيا نبودن شرايط، پيشنهاد کشورش را براي برگزاري بازي دوستانه بين ايران و تيم هاي باشگاهي اسپانيا را نپذيرفت.
تيم ملي فوتسال ايران که براي حضور در مسابقه‌هاي داخل سالن کره جنوبي آماده مي‌شود از شنبه تمريناتش را با حضور 23 بازيکن اميد در سالن فوتسال کمپ تيم‌هاي ملي آغاز کرد.

به گزارش ايسنا ، خسوس کاندلاس سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري ايسنا در اين باره گفت: ما با توجه به اينکه فرصت زيادي براي ارزيابي بازيکنان جوان نداشتيم، بازيکناني که کمتر در اردو بودند را به تيم ملي دعوت کرديم تا آن‌ها را در دو هفته آينده مورد ارزيابي قرار دهيم. از بين 22 نفر حاضر، حداکثر 8 نفر را براي اردوي اصلي که از دو هفته ديگر آغاز مي‌شود انتخاب خواهيم کرد و با توجه به اينکه 14 بازيکن را بايد به کره جنوبي ببريم، بازيکنان بزرگسال را هم در مرحله دوم به اردو فرا مي‌خوانيم.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا تيم ملي تا آغاز بازي‌هاي کره جنوبي ديدار دوستانه‌اي هم خواهد داشت مطرح کرد: من يک سري تاريخ و تيم‌هاي مورد نظرم را به کميته فوتسال پيشنهاد داده‌ام که قرار است درباره آن‌ها تصميم‌گيري شود. قرار شده آقاي افتخاري با 8 تيم پيشنهادي‌ام مذاکره کند و از بين آن‌ها ما دو بازي انجام دهيم.

تمرين تيم ملي فوتسال

خسوس همچنين درباره جلسه‌ هفته گذشته اش با رييس کميته فوتسال و کنار گذاشتن رضا حيدريان از کادر فني تيم ملي توضيح داد: ما در جلسه‌اي که با کميته فوتسال داشتيم تمام برنامه‌هايمان را تا بعد از بازي‌هاي کره مشخص کرديم. همچنين رضا حيدريان قرار شد به تيم اميد کمک کند. او در اردويي که از ديروز آغاز شده حضور ندارد چون اين اردو مخصوص بزرگسالان است.

سرمربي تيم ملي که از سوي کميته فوتسال ايران براي انجام بازي دوستانه، با اسپانيا وارد مذاکره شده بود در اين باره، گفت: من هيچ مذاکره رسمي را با اسپانيا نکرده‌ام و فقط به آن‌ها گفتم اگر امکان دارد، ايران بتواند به اسپانيا برود. همچنين آن‌ها پيشنهاد دادند تا ما با تيم‌هاي باشگاهي قوي در تورنمنت‌هاي مختلفي مثل اسپانيا و برزيل بازي کنيم اما با توجه به شرايط موجود و تاريخ پيشنهادي آن‌ها تصميم گرفتيم که سفري به خارج از کشور نداشته باشيم.

خسوس کاندلاس در پايان هم درباره اظهار نظر افتخاري مبني بر اينکه وحيد شمسايي در ليست تيم ملي براي بازي‌هاي کره جنوبي حضور دارد به ايسنا گفت: حضور او در تيم ملي هنوز قطعي نشده و ما بازي‌هاي او را در مرحله مقدماتي جام باشگاه‌هاي آسيا زير نظر گرفته‌ايم. ابتدا بايد فيلم بازي‌هاي او را مشاهده کنيم و دعوت از او بستگي به وضعيت ايده‌آلش دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها