کد خبر: ۱۲۵۴۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
مشاور رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که پیام "باراک اوباما" برای "ولادیمیر پوتین" حاوی پیشنهاداتی «ساختاری» در زمینه تقویت روابط دوجانبه است که مقامات مسکو آنها را بطور دقیق بررسی و به آنها پاسخ خواهند داد.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "یوری اوشاکوف" مشاور رئیس‌جمهوری روسیه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که پیام "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا برای "ولادیمیر پوتین" جنبه ساختاری دارد و پیشنهادات وی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

این مقام کرملین با اشاره به اینکه نامه اوباما خطاب به پوتین حاوی چند پیشنهاد در خصوص تعمیق روابط، گفت‌وگوها و همکاری‌های دوجانبه است، گفت: در مورد برخی پیشنهادات در این پیام، آنها از قبل هم مطرح شده بودند و در برخی موارد هم این پیشنهادات عوامل جدیدی هستند که مقامات مسکو با دقت آنها را بررسی و پاسخ مناسب به آنها خواهند داد.

اوشاکوف همچنین اعلام کرد که رئیس‌جمهوری روسیه این مسئله را مورد تایید قرار داده که دیدار وی با همتای آمریکایی‌اش در جریان نشست سران گروه «جی-8» در ایرلند شمالی صورت خواهد گرفت. علاوه بر این سران دو کشور در حاشیه نشست سران گروه 20 در سنت پترزبورگ هم با یکدیگر ملاقات دوجانبه خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که "تام دونیلون" مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا در مسائل امنیتی امروز، دوشنبه در جریان سفر خود به مسکو با "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه  و "نیکولای پاتروشیف" رئیس شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کرده و در عین حال پیام ویژه باراک اوباما را نیز تقدیم پوتین کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها