کد خبر: ۱۲۵۷۷۴
زمان انتشار: ۰۲:۱۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
رييس کلانتري 161 ابوذر گفت: يک سگ مسبب آن شد که ماموران پرده از کار يک سارق زن و شوهر بردارند و آنان را به مرجع قضايي تحويل دهند.
سرگرد دلاور القاصي مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي تماسي از شهروندان ساکن خيابان قلعه مرغي در خصوص اذيت و مزاحمت يک سگ بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
  رييس کلانتري 161 ابوذر در ادامه اذعان داشت: عوامل تحت الامر اين يگان پس از حضور در محل متوجه پارس‌هاي مکرر يک سگ شدند كه موجب نارضايتي اهالي گرديده بود.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: واحد گشت براي حل اين موضوع درب خانه مورد نظر را دقل الباب کردند و پس از آن مردي به هويت "احمد" از داخل خانه جلوي درب منزل آمد و با باز شدن درب خانه ماموران ناگهان اجناس بسيار زيادي لوازم خودرو و لوازم منزل در حياط خانه مشاهده کردند.
وي افزود: ماموران با تجربه خود به اموال داخل خانه شک كردند و از فرد مذکور سوالاتي در اين رابطه انجام دادند.
 سرگرد دلاور القاصي مهر ادامه داد: نامبرده در پاسخ به سوال ماموران اظهار داشت: خانه ورثه اي است و به دليل آنکه قصد فروش دارند تمامي وسايل خانه در حياط گذاشته‌اند.
 
رييس کلانتري 161 ابوذر در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از شنود گفته هاي نامبرده به بررسي پرداخته و متوجه شدند که فرد مذکور سابقه دار بوده و به همراه همسرش اموال مسروقه را خريداري مي‌کنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: لذا ماموران با هماهمنگي مرکز پيام و حکم ورود به منزل طي عمليات وارد منزل متهم شدند و توانستند يک حياط اموال مسرقه کشف و ضبط کردند.
در نهايت پس از دستگيري اين زوج مالخر و انتقالشان به کلانتري در بازجويي به بزه خود معترف شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها