کد خبر: ۱۲۵۸۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ معتقد است شاگردانش با رعايت اصول دفاعي و حمله، به پيروزي پر گل مقابل ولفسبورگ در ورزشگاه خانگي خود رسيدند.
شب گذشته در اولين ديدار مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه‌هاي آلمان موسوم به د.اف.ب پوکال، سرخ‌پوشان مونيخي موفق شدند 6 بر يک ميهمان خود را در هم شکنند.

يوپ هاينکس پس از اين برد و راهيابي به پيکار نهايي اظهار داشت: امشب در آليانس‌آره‌نا شاهد يک بازي خيلي خوب از نيمه‌نهايي جام حذفي بوديم. ولفسبورگ حريفي سخت بود که بايرن را براي مدتي تحت فشار قرار داد. با اين حال در دفاع و حمله بسيار خوب ظاهر شديم. در نيمه دوم البته بهتر دفاع کرديم و در بازي رو به جلو نيز گام‌هاي بسياري خوبي برداشتيم. با رعايت اصول دفاعي و حمله نمايشي خيلي خوب از فوتبالي مدرن ارائه کرديم.

اين مربي 68 ساله که 2 هفته قبل باوارايي‌ها را به مقام قهرماني زودهنگام ليگ ژرمن‌ها (بوندس‌ليگا) رساند، به اين ترتيب در آستانه کسب فتح دومين جام فصل با پرافتخارترين تيم بوندس‌ليگا قرارگرفت.

هاينکس افزود: باعث خوشحالي است که در بازي رو به جلوي بايرن پيوسته نمايش بهتري ارائه مي‌دهد. همه مي‌کوشيم و مي‌خواهيم صاحب جام حذفي نيز شويم. البته دسترسي به اين جام راحت نيست و بايد در بازي نهايي مثل امروز که بسيار کار و تلاش کرديم، برنامه‌هاي خود را به طور کامل در زمين پياده کنيم.

در مصاف شب گذشته که در حضور 70هزار تماشاگر انجام گرفت، ماندزوکيچ 17، آرين روبن 35، شردان شکيري 50 و ماريو گومس 80، 83 و 86 براي ميزبان گل زدند. تک گل گرگ‌ها نيز توسط ديگو ريباس در دقيقه 45 زده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها