کد خبر: ۱۲۵۸۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي در ورزشگاه آزادي برگ برنده ماست و بايد يک روز باشکوه را براي هواداران رقم بزنيم.
محمد نوري در خصوص بازي مقابل سپاهان و قرعه‌کشي اين ديدار اظهار داشت: خدا را شکر بالاخره در جام حذفي ما هم ميزبان شديم. بالاخره ما خودمان را آماده کرده بوديم غير از ورزشگاه آزادي در هر جاي ايران حتي اصفهان به ميدان برويم. من معتقديم نبايد در هر جاي ايران که بازي مي‌کنيم سپاهان را دست کم بگيريم.

به گزارش فارس ، وي افزود: اصفهاني‌ها تيم باهوش، خلاق و هماهنگي دارند. همگان بازي‌هاي سپاهان در ورزشگاه‌هايي که چمن مرغوب دارد را ديده‌اند و همگان شاهديم که آنها در چنين زمين‌هاي بازي هاي خوبي را به نمايش مي ‌گذارند.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد: اما برگ برنده ما بازي در ورزشگاه بزرگ آزادي و مقابل 100 هزار هوادار خواهد بود. خيلي دوست داشتم تا يک روز باشکوه را مقابل هواداران‌مان که امسال خيلي اذيت شدند در جام حذفي داشته باشيم که خدا را شکر اين اتفاق افتاد و حالا بايد با يک همت و تلاش همگاني هر چه در زمين داريم به نمايش بگذاريم تا خاطرات ليگ برتر جبران شود.

نوري در مورد خط هافبک خوب سپاهان نيز گفت: بالاخره محرم نويدکيا رهبر خط هافبک و ميانه سپاهان است اما پرسپوليس هم دست بسته نيست. بالاخره خط هافبک ما امسال ثابت کرده که بسيار خلاق و خطرناک است و مطمئن باشيد با شناختي که از حريف داريم مانند بازي در ليگ برتر که واقعا سپاهان را از زمين و هوا آزار داديم عمل خواهيم کرد. اما بايد باهوش باشيم و از الان همه چيز را تمام شده ندانيم.

وي افزود: خبر بازي در آزادي خيلي‌ها را در ايران خوشحال کرد اما مردم اين را بدانند که ما آماده بوديم تا در هر جاي ايران حتي اصفهان هم رو در روي سپاهان قرار گيريم. براي ما فرقي نداشت چون مي‌خواهيم قهرماني را به هواداران هديه دهيم.

نوري در پايان در مورد فصل آينده خودش گفت: اجازه بدهيد در مورد وضعيتم در فصل آينده وقت است الان از همه چيز واجب‌تر بردن سپاهان است و حتي نبايد يک ثانيه به مسائل ديگر فکر کنيم. بالاخره حضور در فينال جام حذفي، جامي که هيچ تيمي حق اشتباه ندارد ساده نبود و حالا نبايد اين جام را در قدم آخر از دست بدهيم. فقط يک مسئله مرا خيلي آزار مي‌دهد که متاسفانه با اين تيم خوب و منسجمي که داريم شانس يار ما نبود چون به نظرم حتي مي‌توانستيم در ليگ برتر هم قهرمان شويم اما نکته جالب اين بود که با توجه به اينکه در رده دوازدهم جدول بوديم باز هم هواداران پرسپوليس را تنها نگذاشتند و حالا بايد حاصل حمايت‌هاي خود را که به نظرم در آسيا و جهان تک است، بگيرند. اميدوارم روز 15 ارديبهشت روز باشکوهي براي هواداران ما در سراسر ايران باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها