کد خبر: ۱۲۵۹۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
مدافع آلماني اسبق رئال مادريد و ستاره مجرب کنوني تيم شالکه معتقد است کريستيانو رونالدو مي‌خواهد به دوران يکه‌تازي ليونل مسي در کسب عنوان مرد سال جهان پايان دهد.
بازيکن پرتغالي و ملي‌پوش مادريدي‌ها در سال‌هاي 2011 و 2012 با وجود رقابت فشرده‌اي که با مهاجم آرژانتيني بارسا در راه کسب عنوان بهترين بازيکن دنيا داشته، دوم شده است اما کريستوف متسلدر که در کنار کريس در سانتياگو برنابئو در فصل 2010-2009 بازي کرده،‌ اعتقاد راسخي دارد کاپيتان پرتغال مرد سال جديد جهان خواهد شد.

متسلدر در اين باره به خبرنگار بيلد گفت: گمان کنم امسال مسي انتخاب نشود و به جايش کريس رونالدو را برگزينند. اگر رئال بتواند از مانع دورتموند در مرحله نيمه‌‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در 2 هفته آينده بگذرد و در بازي نهايي قهرمان قاره شود، کريس مي‌تواند مرد سال شود.

مدافع اسبق ژرمن‌ها دلايل ديگري را نيز در اين باره عنوان کرده است. مدافع شالکه افزود: کريس احتمالا کامل‌تر از مسي است چون ديناميک باورنکردني دارد. وقتي از فاصله‌اي بسيار دور شوت مي‌زند، گويي موشکي رها کرده است.

متسلدر اضافه کرد:‌ ممکن است در برخوردهاي عمومي متکبر به نظر آيد اما به عنوان يک دوست واقعي او را خوب مي‌شناسم که در وجودش چنين نيست.

او تصريح کرد: کل زندگي او در مورد فوتبال است. او جز بازي و رفتن به باشگاه سرگرمي ديگري ندارد.

رونالدو فصل جاري در اوج آمادگي قرارداشته، 52 گل به ثمر رسانده که 31 گل آن در 30 بازي لاليگا بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها