کد خبر: ۱۲۶۲۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
مهندس چمران در دیدار تعدادی از اعضا و روسای شوراهای شهر و روستای استان همدان و تعدادی از اعضای خانواده معزز شهدای همدان که برای دعوت از کاندیدای اصلح برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به تهران آمده بودند، ضمن تشکر از احساس وظیفه احاد جامعه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی خود برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و تاکید کرد: در حال بررسی شرایط هستم.
به گزارش 598 به نقل از خیبرنیوز، در ابتدای این دیدار دو تن از اعضای شوراهای استان همدان به نمایندگی از شوراییان استان همدان به بیان مطالبی در خصوص وضعیت کشور پرداختند.  
محمد عزیزلو رییس شورای شهر قروه با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور مثل بیکاری، فقر، مهاجرت بی رویه از روستاها و اعتیاد در میان جوانان گفت: در شرایط حاضر که کشور بیش از هر زمانی به وحدت ملی نیاز دارد حضور فردی مثل مهندس چمران می تواند گره گشا و چاره ساز باشد.
در ادامه، قباد عبادی رییس شورای شهرستان رزن نیز با بیان مطالبی، مهندس چمران را کاندیدای اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری دانست و خواستار حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری شد.
در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای خانواده های شهدای استان همدان به ایراد سخن پرداخته و ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، راه حل ان را حضور کاندیدای اصلح در جایگاه ریاست جمهوری دانسته و از چمران برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کردند.
در ادامه این جلسه، مهندس مهدی چمران ضمن تشکر از نمایندگان شوراهای شهر و روستای استان همدان و خانواده معظم شهدای این استان که از روی احساس وظیفه به تهران سفر کرده اند، گفت: شوراها باید در کشور به جایگاه اصیل و واقعی خود دست پیدا کنند و این امر تنها با خدمت به مردم و فعالیت های سازنده و مفید قابل دسترس است.
وی ادامه داد: احترام واقعی بایستی در دل مردم ایجاد شود و حفظ و ارتقای جایگاه شوراها نیز تنها با این احترام و خدمت رسانی واقعی از سوی شوراها قابل دسترسی است.
چمران همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: اگر شوراها اراده کنند تا فردی از میان خود را برای ریاست جمهوری معرفی کنند، می توانند حماسه ساز شوند و بایستی تحرک لازم در این زمینه از شوراهای شهر و روستا به وجود بیاید.
وی با اشاره به درخواست های متعدد برای حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه ما نه دارای ستاد متشکلی هستیم و نه از امکان مالی برخورداریم، تنها در صورتی می توانیم در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشیم که تحرک لازم در شوراها به وجود بیاید و در این صورت بنده آمادگی دارم در این عرصه خدمتگزاری نیز وارد شوم و در حال بررسی شرایط کشور هستم.
چمران با اشاره به وضعیت دشوار کشور در شرایط کنونی ادامه داد: در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات کشور خصوصا در عرصه اقتصادی، عهده دار شدن مسئولیت ریاست جمهوری کار بسیار دشواری است و مانند شرایط جنگ که در اوج فقر و کمبود برای نبرد علیه دشمن حضور پیدا کردیم، بایستی در این عرصه حضور یابیم.
وی در پایان گفت: خلوص نیت بایستی در همه امور وجود داشته باشد و در این صورت خدا نیز کمک خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها