کد خبر: ۱۲۶۲۷۸
زمان انتشار: ۰۱:۴۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲

سخنگوي جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامي، از برگزاري اولين نشست خبري اين جبهه در 31 فروردين ماه خبر داد و گفت: زاكاني كانديداي نهائي جبهه حماسه سازان است.

مجتبي شاكري در گفتگو با مهر از اولين نشست خبري جبهه حماسه سازان در روز 31 فروردين ماه خبر داد و گفت:  اين جبهه براي تحقق بخشيدن به منويات رهبري و تشويق مردم براي حضوري حماسه گونه در انتخابات و همچنين معرفي كانديداي اصلح به آنان تشكيل شده است.
 
وي با بيان اينكه اعضاي جبهه حماسه سازان را رزمندگان دوران 8 سال جنگ تحميلي تشكيل داده اند، گفت: دبيركل  اين جبهه اسماعيل كوثري و سخنگوي آن درحوزه سياست من و در حوزه اقتصاد آقاي الياس نادران هستند.
 
سخنگوي جبهه حماسه سازان خاطرنشان كرد: بعد از بررسي كانديداهاي پيدا و نهان انتخابات رياست جمهوري جبهه حماسه سازان عليرضا زاكاني را به عنوان كانديداي اصلح انتخاب خواهد كرد.
 
شاكري همچنين در مورد ائتلاف پيشرفت گفت: اين ائتلاف مكانيزم مناسبي را براي انتخاب كانديداي نهائي در نظر گرفته است و اعتقاد دارد از كانديداي اصلح حتي خارج از اعضاي ائتلاف حمايت خواهد كرد و اين يك روشي عقلاني و منطقي است كه ائتلاف پيشرفت در نظرگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
کوثری . نادران . شاکری . زاکانی ...

کاش کنار نکشند و تا روز انتخابات در صحنه بمانند

تا معلوم بشه آنهمه سر و صدا در مجلس مستظهر به پشتیبانی چند نفر از مردم است ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها