کد خبر: ۱۲۶۳۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
ژاوی با حمایت از ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید معتقد است رفتاری که در رئال مادرید با کاسیاس می شود" ناعادلانه" است

جام ورزشی: ژاوی هافبک بازیساز بارسلونا با انتقاد از رفتاری که با کاسیاس در رئال مادرید می شود گفت:‌ برخوردی که با کاسیاس در رئال مادرید می شود ناعادلانه است.

کاسیاس در بازی رئال مادرید برابر والنسیا با شکستگی انگشت دست مواجه شد هر چند قبل از آن زمان مورینیو چند بار آدان را در دروازه رئال مادرید به او ترجیح داد و پس از بهبود کامل کاسیاس از این بازیکن در تیم استفاده نکرد.

همزمان با انتقادات دل بوسکه از مورینیو به دلیل استفاده نکردن از کاسیاس، ژاوی در گفتگو با تلویزیون کاتالان گفت : دوست ندارم درباره تیم رقیب صحبت کنم اما برخوردی که با کاسیاس در رئال مادرید صورت می گیرد ناعادلانه است.

ژاوی همچنین درباره احتمال آمدن کاسیاس به بارسلوناگفت: فکر نمی کنم ایکر به بارسلونا بیایید. او یک مادریدی به تمام معنا است. اگر کاسیاس به بارسلونا بیایید من خیلی خوشحال می شوم و به استقبال او می روم.

هافبک 33 ساله بارسلونا همچنین درباره بازی هفته آینده تیمش برابر بایرن مونیخ گفت :‌شانس ما برابر بایرن مونیخ 50- 50 است. بایرن در بهترین شرایط خود قرار دارد وبه تازگی بونسلیگا را فتح کرده است. در بازی ما برابر بایرن جزئیات سرنوشت بازی را رقم خواهد زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها